Jonte Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Nå har det skjedd enda en bilulykke. Som kommer av at en bil kom over i feil kjørebane! Tre omkom i frontkollisjon på Hvaler Tre personer omkom da to personbiler frontkolliderte på Spjærøy på Hvaler i Østfold fredag kveld. Kollisjonen skjedde på riksvei 108 ved Sand på Spjærøy like før klokka 21. - Det var to personbiler som frontkolliderte. De tre omkomne satt i den ene bilen, opplyser operasjonsleder Alf Solstad i Østfold politidistrikt til NTB. Sjåføren i den andre bilen kom fra ulykken med sjokkskader, men ble ikke fysisk skadd. Årsaken til ulykken var at en av bilene kom over i motsatt kjørefelt, ifølge politiet. Fredag kveld holdt krimteknikere og folk fra lensmannskontoret på Hvaler på å undersøke ulykkesstedet. (NTB 20.12.02 kl. 21:46) (hentet fra Vg.no (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9354050)) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Først syntes jeg det sto "Sjåføren i den andre bilen kom fra ulykken med sjokolader, men ble ikke fysisk skadd." Sikkert fordi jeg skal til Sverige i dag for å handle namnam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 herregud ass. folk er jaggu elendig til å jkjøre bil for tiden. hvor er det blitt av all den uskyldige bulkingen på parkeringsplassen?:. Jeg har en liten teori om alt dette jævla kaoset hvert jævla år snøen komer....Grunnen til det er de late jævlene som ikke orker å bytte dekka sine etter vinter... og velger heller å kjøre piggritt midt på sommer som da både sliter ut dekket og gjør gummien hard og glatt! Hver gang du hører om en ulykke.. så "skrenset bilen over i motsatt kjøre bane" ... lixom... Hvorfor skjer dette aldri meg?.. selv om jeg faktisk ligger breit på hoved veier og kjører dobbelt så fort som resten av trafikken?.... Selv om jeg nå har M Y E mere kjøre erfaring enn gamle kjærringer på shopping tur.. men nettop slike som dem "orker" ikke å byttte dekka sine etter bruk! Og derfor TROR dem at det finnes noe som heter hel-års dekk! Som er en jævla myte av gamle piggdekk du trekker ut pigga på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Jeg har faktisk hørt folk kalle piggfrie dekk "helårsdekk." Så går det som du beskriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg har faktisk hørt folk kalle piggfrie dekk "helårsdekk." Så går det som du beskriver. slike "helårsdekk" er elendige.... er akkurat som noen dårlige sommerdekk...... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 jamen. faktumet er at det IKKE finnes noe som heter "HEL-ÅRS dekk" ... Folk har kommi opp med dette da dem har sett andre ta ut puigga på sine halvslitte piggdekk... da den ikke er brukbare til vinter føre... Men folk TROR at det er mulig å kjøre med Piggfritt om sommeren..... Da skjer jo så klart slike ulykker som dette... BARE fordi folk er late !.... Utrolig sier jeg bare! R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg