Gå til innhold

Politiet skremte dritten av meg i dag...

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

i dag fikk jeg hjertebank og kaldsvetta som faen...

La meg ut på E18 ved porsgrunn mot kragerø. der kommer man rett ut i en 2 felt med en lang slak sving, slette og en liten oppover bakke... jeg putta på til ca 160 og holdt meg jevnt der til jeg kom til bakke toppen... bremsa til 90-100 og cruisa videre i den farta...

i det jeg kjører inni grenlands tunnelen som er ca 2 km ser jeg blålys bak meg... legger meg automatisk inn til sida og holder en fart på ca 50km/t, men de vil ikke kjøre forbi... jeg holder den farta gjennom hele tunnelen. over grenlandsbrua og videre i tunnelen føre lasses for de som er kjent... i det jeg kommer til avkjøringa inn til lasses kjører politibilen forbi meg og baki sitter det en ung politimann som vinker og gliser... ser videre på bilen og ser at bakpå står det "øvelseskjøring". det var en helt ny uniformert mondeo.

i det jeg hadde de bak meg svirra tanken om at jeg skulle prøve å stikke av osv... glad jeg ikke gjorde det...

men har aldri hatt så hjertebank og kald svetta så jævlig som da... så for meg noen måneder uten lappen osv da...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA HAHAHA HAHA lol lol lol lol lol lol lol lol lol

tuuusen takk.. den der trengte jeg nå!! omtrendt første gangen jeg lo i hele dag!!

ny-lakka snute bil med "øvelseskjører" bak... fy fader.. "latter kick"

skjønner jo seff at du fikk seriøse rådebanker innvendig i tarmsystemet men.. føler med deg azza!!

åzzå 50 i grenlandstunnelen da.. HAHAHA!! rått..

tror det var en del som kikka rart om de kom i motsatt felt der ja!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nå kunne du jo fått bot for å hindre trafikken i stedet! ;)

Men var det en eller to filer i tunnelen?

Jeg fikk blålys etter meg på E6 i det jeg kom inn i et kryss med dobbel midtstripe. Eller var det midtrabatt? Jaja.. er lenge siden.

Så jeg bremset ned da jeg tenkte at ja der gikk lappen. Men da bynte de å blinke som faen i tusenmeterne, så jeg bremset enda mer og bynte å svinge av i det krysset. Gjett om jeg ble (gledelig) overrasket da jeg så at det var en ambulanse som sku ha meg ut av vegen! hooh..

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig bra historie...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......det som manglla var at du pissa på deg..HAHAHAHAHHAHAHA......;-)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido

i dag fikk jeg hjertebank og kaldsvetta som faen...

La meg ut på E18 ved porsgrunn mot kragerø. der kommer man rett ut i en 2 felt med en lang slak sving, slette og en liten oppover bakke... jeg putta på til ca 160 og holdt meg jevnt der til jeg kom til bakke toppen... bremsa til 90-100 og cruisa videre i den farta...

i det jeg kjører inni grenlands tunnelen som er ca 2 km ser jeg blålys bak meg... legger meg automatisk inn til sida og holder en fart på ca 50km/t, men de vil ikke kjøre forbi... jeg holder den farta gjennom hele tunnelen. over grenlandsbrua og videre i tunnelen føre lasses for de som er kjent... i det jeg kommer til avkjøringa inn til lasses kjører politibilen forbi meg og baki sitter det en ung politimann som vinker og gliser... ser videre på bilen og ser at bakpå står det "øvelseskjøring". det var en helt ny uniformert mondeo.

i det jeg hadde de bak meg svirra tanken om at jeg skulle prøve å stikke av osv... glad jeg ikke gjorde det...

men har aldri hatt så hjertebank og kald svetta så jævlig som da... så for meg noen måneder uten lappen osv da...

Haha, du må ikke kjøre fort der vetdu! ;) Var vel på tide at du fikk deg en litt støkk, eller hva? Er nå ikke første gang du kjører som en engel :cool:

Hurra for øvelseskjøring :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Haha, du må ikke kjøre fort der vetdu! ;) Var vel på tide at du fikk deg en litt støkk, eller hva? Er nå ikke første gang du kjører som en engel :cool:

Hurra for øvelseskjøring :rolleyes:

ja fikk meg en støkk... kanke si annet på det... jeg kjører som regel som en engel? =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok de IDIOTENE som holder til i stavern det ..

er jo en snut skole der eller no

hvis du synes det er ille ..

så ikke kjør på E18 gjennom Vestfold mellom klokken 8 og klokken 16.. der leker de seg ..

og IKKE dra til stavern .. der vil du ofte møte på 5-6 snut biler i full fart med blå lys og det latterlige skiltet bakpå..

eller 4-5 snut varebiler propp fulle av Wannabe snuter i full rustning...

det verste er at de oppfører seg som om de var snuten og sto over loven også...

mødte på 3 av de inne på prix i stavern .. så sto di i køen ..

jeg skulle bare snike meg mellom for å ta ut en cola av kjørleskapet .. da ble det bare

Wannabe snut1: "Øy! hva driver du med"

Sexy-boy (meg): "skal bare ha en cola"

Wannabe snut1: "ser du ikke at det er en kø her?"

Sexy-boy (meg)"skapet er der! .. du står i veien for skapet.. jeg prøvde ikke å snike"

Wannabe snut2: "Slapp av nå!.. still deg i køen som alle andre"

Sexy-Boy (meg): "Du ser skapet vedsiden av deg der?, det er det eneste kjørleskapet i butikken med cola.. jeg skal ha 1.. så skal jeg gå bort der*peke* og hente meg en bolle"

Wannabe-snut2: "Slapp av nå eller så må vi ta deg med til stasjonen."

Wannabe-snut1: "Vi har ikke tid til det, leksjonen starter om en halvtime"

Sexy-boy (meg): "Dra til helvete jævla lekesnuter"(hadde ikke sagt det hadde han ene ikke avslørt seg selv)

Wannabe-snut1: "Du slapp av!"

(Tok en cola.. viste fingeren .. og gikk og hentet meg en bolle)

kjenner en som fikk en farts bot av en av de også ..

han klagde på den .. og måtte selvsagt ikke betale..

siden de ikke har lov til å gjøre det..

etter det skal de vist ha fått litt pryl :D

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg hater dem selv...

møtte i forrige uke på en slik undervisningsbil retning alna mot lillestrøm... fy faen for en noob.. han tuta til en lastebil om å fløtte seg på en 4 felts vei.... åh herregud. la meg på hjul etter gutta.... med lastebilen sleit dem å komme seg unna gitt:)

SKulle hatt hiluxen eller ecorten da skulle det vært morro å kjøre forbi og tease dem på seg:) morro å se hva dem ville ha gjort.... noob bak rattet + bråkjekkas forran = jævli morro

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider