Mombasa Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Sitat Originally posted by Volvo-Lars Du sier den vingen du "fant" "datt av".....hva ska det bety? Betyr det noe da? :P hehehe.... den "datt" av bilen den sto på... :P Kommer bilder i kveld... Har foresten kjøpt meg en Nextbase DVD spiller som skal monteres inn... bestillte den fra microplex i går... 2800kr... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 nextbase spiller fra microplex? hmm. Jeg fant den ikke på sidene dems hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 på wow.. hva er det jeg sier... komplett.no! mente jeg... :P hehe Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Sitat Originally posted by Volvo-Lars Du sier den vingen du "fant" "datt av".....hva ska det bety? Han har stjålet den... :rolleyes: Kan jo hende at eier av bilen ikke hadde råd til forsikring o.l så derfor den står uten skilter. MØKKA folk som driver og stjæler fra andre. Hadde ikke vært så festlig hvis noen stjal Mp3 spilleren din??? Gla det ikke var min bil du:aug: Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Ole din snik:D Hvis denne bilen blir like stygg som resten av vraka dine så gleder jeg meg til og se den ferdig;) *savne fiesta*:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Håper den bilen du tok vingen fra var din, eller at du bare kødder. Har du rivd den av en tilfeldig bil skal jeg personlig dra hjem til deg og fjerne ballene dine med en teskje. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Du prioriterer ikke litt feil ting? Jeg tror jeg heller ville brukt penger på å få bilen strøken og litt tøff enn å prioritere anlegg / multimedia til flere 1000 som alle andre harrytasser i slitne gamle ekle biler. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Sitat Originally posted by Øyvind.H Håper den bilen du tok vingen fra var din, eller at du bare kødder. Har du rivd den av en tilfeldig bil skal jeg personlig dra hjem til deg og fjerne ballene dine med en teskje. Søtt :) jeg venter !!! Å foresten... jeg trenger en lakkboks eller en som lakerer for en billig penge i ålesunds området ;) Ellers er jeg interesert i FELGER!!!! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Sitat Originally posted by EvenS Ole din snik:D Hvis denne bilen blir like stygg som resten av vraka dine så gleder jeg meg til og se den ferdig;) *savne fiesta*:D Even... nå får du kutte ut her! dette er et prosjekt på HØYT nivå! ;) *savne fiesta* Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Sitat Originally posted by t33zr Noen som har felger 15" eller 16" med boltsirkel 4x114,3 ?? :) er meget interesert.... Lethal har noen Revolusjons felger liggende, og det der hørtes ut som en kjent boltsirkel... Det er ihvertfall helt på jordet boltsirkel på de... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 altså.. dere som klaga på at han tok den vingen.. vel, dårlig gjort.. JA! MEN, hvis du hadde en slik bil du skulle style opp, så hadde du sett en lik gammel råtten bil uten skilter, det hadde klødd litt i fingrene da? =p men, ja... det var ikke riktig gjort, jeg hadde personlig gått å spurt. men folk er forskjellige, tviler på at denne personen er en tyv selvom han tok denne fra en uregistrert gammel mazda =P menmen.. bilen akn bli bra den, men fjern grillen mellom lyktene.. og bytt ut lyktene med noen finere fra en annen type bil og mod de inn i din bil, kan bli bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Var det ikke på høggern du knabba tak i vingen da? eller husker jeg helt feil nå? Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 For en tåpelig diskusjon! kom med innspill til mazdaen.... å ikke hva jeg gjør på min fritid!!!! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 liten uppdate : Fikk montert inn DVD en for ca en uke siden... har ikke hatt tid til å oppdatere her, men her kommer det! Her er noen bilder av en halvkoblet stereo : Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 hehe......tror bilen din blir et bra prosjekt jeg :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg