Gå til innhold

Project Mazda 323 "pimp my ride"

Ranger emnet

Mombasa

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jalli

Hehe, har et biltema eller bilxtra blad på dass, mener jeg så sånne Leopard setetrekk der..tenkte på det samme selv=) jeg har også en Mazda 323, bare en 1987mod som jeg driver og skal stashe litt selv=) hehe

Artig... legg gjerne ut bilder på tråden min om prosjektet ditt ;) kom med tips og inspirasjon! :D

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I will, men venter med og skru til januar(gidder ikke og få skilter før da) men jeg har planer om 2.5"fra manifolden til 4"ende,soting av ruter, få bilen "svart" på en måte og litt annet dritt=) har lixom ikke så mye penger så få bli den billigste veien=)har jo satt på luftfilteret allerede da:P også har jeg eksos lekk i manifolden eller noe, tenker jeg bare skal gå bærserk med eksos pasta jeg:P ps, hvor får man glass blåst/sand blåst osv, har lyst på skinnende topp jeg å:) og hvis du har noen tips som ikke raner lommeboka til en tømrer lærling så si i fra=)..søkte om xtra jobb i dag også..på bensin stasjon...MÅ HA SPENN:) snx a=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud ass, var ute og børsta a snø på bilen...sån faen meg ikke jo! hehe, hadde tenkt og rive ut kassetspillern og putte i en gammal cd-spiller, men neida, den føkkings kassetspillern ville da ikke ut..(jeg DRO hardt og sleit:P) til slutt dro jeg halve dritten fra hverandre, jeg klinte til den og nå har jeg "klin til hvis den skal skrus på" og "slå en gang til hvis du vil skru av"...satt og lo for meg selv lenge...uff...ikke bra vøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jalli

I will, men venter med og skru til januar(gidder ikke og få skilter før da) men jeg har planer om 2.5"fra manifolden til 4"ende,soting av ruter, få bilen "svart" på en måte og litt annet dritt=) har lixom ikke så mye penger så få bli den billigste veien=)har jo satt på luftfilteret allerede da:P også har jeg eksos lekk i manifolden eller noe, tenker jeg bare skal gå bærserk med eksos pasta jeg:P ps, hvor får man glass blåst/sand blåst osv, har lyst på skinnende topp jeg å:) og hvis du har noen tips som ikke raner lommeboka til en tømrer lærling så si i fra=)..søkte om xtra jobb i dag også..på bensin stasjon...MÅ HA SPENN:) snx a=)

Sand/glassblåsings maskin har dem på mange forskjellige verksteder (karosseri/sveis etc.) om du skrur av de delene som skal sandblåses gjør de det til deg for en billig penge... eller gratis!

Her er noen tips til deg :

- Terninger / Wounderbaum

- sette i xtra perer i parklysa (de orange glassene)

- koble om baklysa, så en får trippel baklykt

- bytte midtkonsoll (kjøpes på huggeri)

- Sote blinklys/baklys

- bytte farge inni speedometeret

- Powerfilter (som du allerede har)

Dette er billige greier å fixe

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper seriøst det her er en vinterbil av no slag. Du har det sikkert gøy, men du kan jo gjøre noe av det du driver med skikkelig når du først bruker penger på det vel? Blant annet kablinga til annlegget (selv om du sier det er halvferdig), og innstallasjonen av den dvd skjermen/spillern var vel ikke det beste jeg har sett.

Det at du bøffer deler er heller ikke et stort pluss, uansett om bilen er registrert eller ikke. Jeg hadde aldri gjort noe sånt.

Tips til ting du kan gjøre med bilen:

Kjøp ny girkule/stang osv.

Nytt ratt

Nye felger/dekk

Lakkering både utafor og inni

Seter/trekk - og da mener jeg ikke leopard trekk fra biltema

Men, men, så lenge du har det gøy så. Bare ikke la det gå ut over andre!

Hilsen Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...