Gå til innhold

Mitt lille golf prosjekt!

Ranger emnet

ZtilongZ

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul bil.. skal du integrere anlegget noe mer? altså male boksen, gjøre den "til en del av bilen"?

X

Ja, ledningene skal "gjemmes" og kassa skal trekkes.

bilen ser fin ut, fine bilder.

bare en ting: parklys og grøftelys..! ;)

...det ER parklys og grøftelys, skjønner ikke hvorfor de ser så sterke ut på bildet...

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hei!

Jasså? så du lar Pappen din ta vår vasken? hehe. Neida, ser knakende bra ut Kristoffer;) Ble bra med en skikkelig vask:)

OT; Noen som kan svare meg på om denne type luftfilterboks(runde typen) passer på eldre typer golf?(87. modell.) med samme motorvolum.

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme som Pilsen!

Gnikk og gnukk en time på toppdekselet ditt med 800- og 1000-papir, etterfulgt av en kjapp runde med Autosol! Gjorde det, bare for moroskyld, da jeg bytta toppdekselpaknigna. Ser mye penere ut! (Men så har jo jeg den gamle luftfilterløsninga, da, så luftfilterboksen dekker hele jævla dekselet)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnikk og gnukk en time på toppdekselet ditt med 800- og 1000-papir, etterfulgt av en kjapp runde med Autosol!

Ja, det hadde nok blitt bedre! :D Ikke direkte fint som det er nå, men det er jo forsåvidt ingenting som er direkte fint oppi der... Poster nytt bilde om jeg får rota meg til å fikse toppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

En liten oppdatering...

Jeg tok med meg Laaars fra forumet og stakk en tur på Lierbil.

Jeg tok med meg alle rammene til varmeanlegget og en ny ramme til dashbordet så jeg kunne lakkere de å prøve å ha i bilen...

Alle tingene som lakkeres inni, skal være i bilens ytre farge...

Var en liten tur innom Biltema i Mjøndalen også for å kjøpe sandpapir og lakk...

Så lang kø har jeg aldri stått i for å komme meg hjem fra Biltema noengang :mad:

Anyway... kjøpte disse tingene!

lakkering 004.jpg

Her er vår Paint Shop!

lakkering 006.jpg

Så fikk jeg Laaars til å pusse litt med 800 våtsliping... (Jeg pussa jeg også, men Laaars var flinkest :rolleyes: )

lakkering 008.jpg

Her er jeg i aksjon...

lakkering 009.jpg

Her er noen av delene under arbeidet

lakkering 012.jpg

Slik blir det seendes ut når det er ferdig! Man ser ikke at det er så blankt på bildet, men det er x antall lag med klarlakk utenpå...

lakkering 014.jpg

----------------------------------------------------

Kommer flere bilder når jeg begynner å montere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider