ZtilongZ Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Da var alt lakkert, og montert...! Under montering Første luftsak på plass Der var alt på plass! Her er før og etter lakkering: Sånn ser det ut for de forbipasserende en vakker sommerkveld! :) Og et lite SHOT gjennom takluka ------------------------------ Vad tycks? :w00t Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ble bra dette! :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Detta var jo et skikkelig genialt påfunn!! Det ser jo til og med helt smashings ut også.. Bare lakken holder da.. hmmm... Har du fått fixa toppdexelet da? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 blir bra dette :) minner meg om gamlegolfen min inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 blir bra dette :) minner meg om gamlegolfen min inni Hmm, ja :)... jeg ser at du har lakkert de greiene som sitter over fronthøytalerne i vinduet også... det ser jo ålreit ut det, men vi tenkte at det ble best å la vær... er ikke helt sikker på det nå men... ...du har vel ikke tilfeldigvis det rattet enda? :afro Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Så jo bra ut med de også da... :) Ble uansett kult sånn du har det nå, men kanskje prøve å lakke de du har til overs også bare teste? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Ja, hvordan går det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galesten Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 du hakke lakkkoden til biln din? har samme lakk men finn ikke lakk koden Siter Vw Golf GTI16v kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 blir pra detta prosjekt her...... bytta du til blå lys i instrumenten dinne? eller er di gørønne ennå? Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg