MrControl Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Noen her som var på Quality Hotel sist Gatebil på rudskogen? Tenker da på den i september? Vi var der og festet litt, og traff på noen bergensere. Tenkte kanskje det var noen fra forumet, siden de skulle på gatebil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ekte Gatebil'ere ligger i telt:D Har ikke du sånn bil med telt på da? Cab altså...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Jonaldo Ekte Gatebil'ere ligger i telt:D enig:D Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Ekte gatebilere trenger ordentlig plass å sove til de skal kjøre:) bare fyllikkene som sover i telt, eller hva Jonas?:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 He,he..... Skal ikke si noe jeg som kjørte frem og tilbake både lørdag og søndag:) Orket ikke tanken på å ligge i telt etter en klissvåt lørdag! Har cab nå jeg også da:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Hva slags cab da? gratulerer:) hehe.. ja hva klager du da etter telt gutten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 MX5 som gjelder nå;) Se signaturen min....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 hadde med 16manns telt,men ble bekk gjennom,så d bli 2 dager på hotell og bakfyll hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 mx5 er tøft:) gratulerer.. men er jo ikke akkuraatt tiden til og kjøre uten tak:) 911ruf: samme problemet her, derfor vi og sov på hotell..hotell sov dere på a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by MrControl mx5 er tøft:) gratulerer.. men er jo ikke akkuraatt tiden til og kjøre uten tak:) 911ruf: samme problemet her, derfor vi og sov på hotell..hotell sov dere på a? i sarp,samme som dahlsprekk,kjørte 4 japsebiler(2skyline,1rx7,1celica) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 da lå vel du og på quality? stod iallfall de bilene du sa der på hotellet vårt, og dahlback var på hotellet vårt(han prøvde seg på dama mi) hahahahha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hehe,jepp stemmer det vettu...ble da liv der om kveldene..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by MrControl da lå vel du og på quality? stod iallfall de bilene du sa der på hotellet vårt, og dahlback var på hotellet vårt(han prøvde seg på dama mi) hahahahha Bodde der jeg og... Dahlback prøvde seg faktisk på dama til en kamerat av meg der også, he he. Dessuten kom han og banket på hotellrom døren vår, litt full, hadde gått feil gitt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 hehe.. dama mi er 16... så synes det var litt sprøtt.. men det var jo meg som sendte henne bort(ba henne om og spørre ham om ho kunne få kjøpt noen 100 hk plugger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 han liker vel ponnier istedet for hester da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg