Gå til innhold

Prosjekt 85` Bmw 320i GTS

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut litt info om prosjektet mitt..

Info om bilen

Den begynnte høsten i fjor med å se sånn ut:

Bmw_prosjekt_002.jpg

Det var ikke gjort mye med bilen, dette var gjort:

-Senka 40/40, ukjent og ikke godkjent senkesett

-Dr Schrick Trimkam

-Effektannlegg

-Øyelokk

-Sota ruter rund baut.

Siden da har det dette skjedd med bilen:

-Rieger GTS sideskjørt

-Rieger GTS Bakfanger

-Rieger "Supra" vinge

-M3 Chrom speil

-Spaklat igjen emblem foran og bak

-Spaklat igjen Låsesylindrer rundt om.

-Fjernet lister og hull på siden.

-Montert Sentral-lås

-OMP stoler

-Tilpasset potta til bakfanger

-Egen patent frontfanger, muligens fra en Huyndai Matiz?

-Stereobygge av en viss str.

-TSW Evo R 16`

Et lite bilde av bilen på vei til lakkering:

F_r_lakk_002.jpg

Enda et bilde, prøvemontert all styling:

Bmw_prosjekt_049.jpg

Sånn ser den ut nå:

PICT0046_001.jpg

Har masse bilder, orker ikke legge ut alt i første omgang..

Viderer planer for bilen:

-Bestillt komplett Cobra 60/40 senk med korte dempere

-Bestillt hvite skiver til dashen

-Bestilt Autometer Tacho med Shiftlight.

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Baufish

Dritfet bil! :)

Ser altfor mange halvferdige/harry stylingprojekter av 3-serien på veiene for tiden, men denne ble veldig bra!

Takker og bukker.. Følg med utover vintern, så lover jeg deg at det skal bli enda fetere! :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du ska pelle ned bilen i vinter!! Ska du lakke den på nytt? I så fall.....lakk HELE bilen....ser ikke pent når alt er blått utenom front fangeren!! Men ellers likte jeg bilen godt!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått ut fingern! Var å skrudde litt på tralla i stad, flink som jeg er huska jeg kamera, kom ihvertfall på det etter hvert og henta det..;)

Tok bilde av "pynten" som en kamerat av meg var så vennlig å slenge på bilen min..

Skulle skrote bilen hans, måtte jo leke litt.. Eneste problemet var at han ikke hadde sett seg bakover før han skulle vrenge bilen rundt.. Vrengte bilen inn i min.. Hører jo med til historien at jeg kjørte bak han og så han stoppe, parkerte bilen et par tre meter bak han og gikk ut for å høre hva han drev med, innså for sent hva han egentlig skulle.. :rolleyes:

PICT0011.jpg

Han har egentlig vært heldig i uhellet, var ikke langt fra å ta grillen og lyktene..

PICT0025.jpg

Tok å skrudde av fangern og ekstralysa, gadd ikke gjøre så mye, men jeg har begynnt ihvertfall :D

PICT0023.jpg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er delene for de som lurer..

PICT0014.jpg

Skal egentlig være de hvite skivene som ligger til høyre der, kom ikke så bra opp.. Tenkte å montere de snart..

Dempera ligger i kassa, fjørene ser dere jo.. Ser bra ut, gleder meg til å få det på bilen.. Stivt som faen.. he he.. 40/60 senk, så er det spm svart på.. he he..

Tachoen var en skvett større en jeg trodde..

pakke6.jpg

Men det gjør ikke noe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk gjort litt i dag og.. Tok å satt på de hvite skivene på speedon.. Ble ganske bra synes jeg.. :D

Før: (dårlig fokus)

pict0011.jpg

Etter:

PICT0018.jpg

Satt å mikla litt med å få av visera, men de gikk hvis jeg bente litt med en gaffel.. :D

pict0017.jpg

Pakka opp Tachon og, detta blir gromt!

pict0008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider