Gå til innhold

Prosjekt 85` Bmw 320i GTS

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by znapp

Søt bil ;)

mangler bare litt mer power i pungen nå..

Har mer en nok power i pungen, men har planer for mer hester i bilen ja.. :D

Hvis penger strekker til eller julenissen er ålreit i år så blir det bananmanifoil og 3 tom strake veien ut.. Pluss generell overhaling og justeringer på motor..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AnDtHo

Har mer en nok power i pungen, men har planer for mer hester i bilen ja.. :D

Hvis penger strekker til eller julenissen er ålreit i år så blir det bananmanifoil og 3 tom strake veien ut.. Pluss generell overhaling og justeringer på motor..

hvorfor ikke m20b25 motor da? koster jo mindre enn det du skal investere i og du henter ut like mye hk :P :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

mye kosta det å lakke bilen din?

Fikk sprøyta den for 3500,-

Men da fikk jeg lakken billig gjennom jobben og gjorde alt arbeide selv med grunning, pussing og demontering.. Prisen på lakken kom i tillegg til de 3500.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

hvorfor ikke m20b25 motor da? koster jo mindre enn det du skal investere i og du henter ut like mye hk :P :)

Har tenkt på det, hva koster en sånn motor og er det mye pes å bytte? Må vel bygge om litt i ledningsnett og sånn? Har ikke så mye peil på motorbytte..

Eneste kjipe med å kjøpe motoren du snakker om er at mye vil ha mer.. Ender bare med at jeg kjøper manifoil og sånn til den og, kommer bare til å bruke dobbelt så mye penger.. he he :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da fikk jeg lakken billig gjennom jobben og gjorde alt arbeide selv med grunning, pussing og demontering.. Prisen på lakken kom i tillegg til de 3500.. :rolleyes:

Fint prosjekt! E30 er Bil med stor B, tror det blir en klassiker etterhvert.

Tør jeg spørre hvem som lakkerte, og om det er mulig å få gjort det samme med min 2002tii? Jeg er nesten ferdig med å pusse den ned, og har kjøpt lakk og grunning...

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprøyte og sånn selv forsåvidt, men hvor mye kosta lakken da? (Vet, teite spørsmål på meg :P )

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trydal

Dette ser bra ut dette! :)

Men et tips: lakk "innvendig" under panseret, motorrommet og under bagasjelokket. Ser så uferdig ut med hvit under der.

Ellers lykke til!

Står på "lista" for i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Jeg har sprøyte og sånn selv forsåvidt, men hvor mye kosta lakken da? (Vet, teite spørsmål på meg :P )

Lakken ga jeg 1600,- for, men det var med 40% rabatt gjennom jobben.. Regn med minst 2500,-

Må ha tre liter lakk, tynner og herder.. Metallic er dyrere da du må ha et eller flere lag med klarlakk over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...