Gå til innhold

Prosjekt 85` Bmw 320i GTS

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra jobba thoresen!

var forresten jeg som slang inn i "bimmer'n"....

får min straff i hælvete.... :(

synd jeg ikke er hjemme for tiden, for å se på forvandlingen.

men men.... ekte vikinger må i forsen!

vet i hvertfal hva dimme-gryna går til....:D

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide at du gjør noe med girkassa di vet jo ikke om den er i gir, i fri eller om den bare er løs, og revers skal ikke være på utsiden av gearkonsoll ramma..?? men mne heldigvis vet du hva du driver med, i morgen eller søndag blir det kobling av anlegg eller ka????

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Machagen

på tide at du gjør noe med girkassa di vet jo ikke om den er i gir, i fri eller om den bare er løs, og revers skal ikke være på utsiden av gearkonsoll ramma..?? men mne heldigvis vet du hva du driver med, i morgen eller søndag blir det kobling av anlegg eller ka????

Er bare å ringe! Dama skal servere i bursdag, er fri hele kvelden (lørdag)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært nede og bytta et par pærer med dioder fra http://www.dioder.no :D

Fant fort ut at det er håpløst å få speedon til å lyse i noen andre farger en rødt.. All plast som lyset går igjennom er enten rødt eller oransje, når jeg monterte blå dioder ble lyset såvidt synlig.. :rolleyes:

Men jeg fikk klokka til å lyse blått ihvertfall, ble litt irritert over å sitte med dioder for 600 spenn og ikke fått brukt de.. Demonterte klokka fullstendig og fjerna en gjennomsiktig oransj plate, også monterte jeg en blå diode isteden for vanlig pære.. Ble helt værst!

Tok noen bilder, men det ble ikke særlig bra.. Får legge ut noen senere..

Tok også å bytte alle pærene i dashbordet, så nå er alt som nytt igjen.. (nesten ;) )

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Machagen

Ække så ille da.. Er en vanesak.. Ække enkelt når du er vandt til automat vet du.. he he :rolleyes:

Men det virker som forrige eier likte å nappe den i andre, håper et shortshiftkit vil gjøre giroverføringa litt tightere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PsYcHo

Høres ut som du har tatt av det meste nå det gjelder dashbordet på bilen din.Kan du si meg hvor disse berømte batteriene sitter hen? "SI" batteriene eller hva de heter.Eventuelt om du har et bilde. BTW fett prosjekt du har på gang her!;)

Regner med at du mener de to batteriene som skal sitte inni speedon? Jeg har lest om de i haynes boka, men kan ikke huska å ha sett dem når jeg hadde opp speedometret.. hmm.. Skal sjekke neste gang jeg er nede i garasjen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider