Gå til innhold

Prosjekt 85` Bmw 320i GTS

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rugis

Kan du ta et bilde av det? Skulle sett hvordan det så ut..

Da må du vente litt.. Akkurat nå er det som dusico skriver rot og verktøy og deler overalt.. Tar bilder med engang annlegg og interiør er som det skal være igjen.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort litt igjen..

Har lakkert og filta bakluka, ser litt penere ut en at den er hvit..

10_01_05_6.jpg

10_01_05_8.jpg

Driver også å eksperimenterer litt med basskasse i baksetet.. Tror det skal trøkke detta..

10_01_05_1.jpg

(setet er fjerna)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs prosjekt dette her du =) Mye gromdeler, E30 er tingen :D Blir fett å se når du får på den nye fronten! Og skal få med meg hvordan du mekker anlegget baki der =) Digg å ha noe der hvis man har bur for eksempel ,) Najs at du sier i fra på 3-serie forumet når du oppdaterer, er så sjelden på prosjekt forumet. Keep up the good work =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NeonMuffler

fint prosjekt du har der. hva er linken til stylingen du har??( frontbumper og bakbumper)

Jøss, velkommen!

Skulle ikke bilen din bli clean uten styling?

Fronten, den nye, er fra maxam tuning og Stylinga ellers er rieger GTS styling.. :D

Skaffer billig fra sponsor hvis du er interressert..

Håper du er fornøyd med bilen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NeonMuffler

trenger litt styling for og piffe opp bilen. fronten du har er den jeg også hadde tenkt på å skaffe meg. hva fikk du for fronten via sponsor?? er veldig fornøyd med bilen :)

Den gamle fronten, på de første bildene, kan du få billig om du vil.. Den skal monteres sammen originalfangern, som du ser på bildene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider