Gå til innhold

Prosjekt 85` Bmw 320i GTS

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Originally posted by NeonMuffler

hva skal du ha for den gamle fronten a??

er den bulket? riper? har også bestilt denne spoileren: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_81_82&products_id=133

Vel, den er langtifra pen, pen langtifra.. hehe.. Er lagd av ABS plast og tåler en støyt.. Er egentlig ikke til E30, men jeg fikk den til å passe.. ;)

Kan få den for en 4-5 hundre kanskje? :D

Fet den vingen der, liker den som buer bedre, uten de kantene øverst likssom.. Jeg har den.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har det skjedd litt igjen.. :D

PICT0104.sized.jpg

Prøvemonterte fangern, må litt justeringtil før den sitter helt som den skal..

PICT0112.sized.jpg

Fikk også bytta dempere og fjører foran.. Sinnsykt forskjell da de gamle dempera var like gode som en slitt sykkelpumpe.. :roll:

PICT0115.sized.jpg

Fikk også montert shortshiftkitet.. Går faktisk ann å finne gira på riktig plass.. hehe..

PICT0116.sized.jpg

Bilen ble fin og lav med de nye fjører..

(dårlig kvalitet på bildene, kamera har autofokus som fokuserer på feil ting)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AnDtHo

Vel, den er langtifra pen, pen langtifra.. hehe.. Er lagd av ABS plast og tåler en støyt.. Er egentlig ikke til E30, men jeg fikk den til å passe.. ;)

Kan få den for en 4-5 hundre kanskje? :D

Jeg er interessert i den, send meg pm hvis den ikke er solgt

Kult prosjekt hva slags fjærer har du fått satt på forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dusico

cobra-sett.

tror det var 60/40?!

Stemmer det, gikk for 60/40 for å få stuka den litt forover..

60/60 hadde ikke gått så bra med den stylinga, skal jo bruke bilen og.. hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NeonMuffler

har du noen planer om bilen fremover?

Skal bytte alle foringer på bilen til poly, også må jeg få lakkert litt deler.. Også EU kontroll da..

Ellers tar jeg ting som de kommer.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Kan du ikke ta en film hvor du filmer girspaken under kjøring, så man ser hvor kort slag shortshift-kitet gir? :) Vet du om dette kitet passer på getrag 260 (325i)?

Skal se hva jeg får til, men bilen står uten skilter. så det blir ikke lange turer.. ;)

Burde passe på din og, men det er bare å bestille til din bil det..

Har dem på Schmiedmann og Motortechnik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke noe film for å se det vel ;)

Ta å mål opp hvor langt det er fra fri og til et gir. Etter hva jeg vet så skal vandringen kuttes med 33-37%, husker ikke helt nøyaktig, jeg synes i hvert fall det ble nydelig. Trenger bare noen korte dytt for å gire.

Mener girstanga skal passe alle e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kris

Trenger ikke noe film for å se det vel ;)

Ta å mål opp hvor langt det er fra fri og til et gir. Etter hva jeg vet så skal vandringen kuttes med 33-37%, husker ikke helt nøyaktig, jeg synes i hvert fall det ble nydelig. Trenger bare noen korte dytt for å gire.

Mener girstanga skal passe alle e30.

Jeg synes det ble stor forskjell ihvertfall, ække rørepinne lenger.. :D

Er uansett ikke store investeringa, 400,- Lett å montere er den og.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider