mk2 mann Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 31 av 40... horfor skal det væra nøvendig å vite hvem gruppe skiltet hører til a... men det var mange bra alternativ da Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Originally posted by Loppa Den registrerer faktisk feil alternativ på et par av spørsmålene. Når jeg gikk gjennom fasiten ser jeg det er 2 stk jeg har svart feil på (ikke kunne), men den hadde i tillegg registrert et annet alternativ enn jeg krysset av for 3 ganger. Det skulle vært 38 av 40, men fikk altså 35....... well Kan selvsagt være browseren min, men jeg vet hva jeg krysset av for, og det stemte ikke med hva den sa jeg jeg gjorde på de tre. Jeg tror det var no galt med testen. Da er det godt mulig "Corvette" har rett i at det blir vanskelig og få 40 gitt ;) Hvertfall ved rett svar :D 35 av totalt 40 poeng Jepp, det er noe feil her. Gikk igjennom fasit jeg oxo, og fant ut at den meldte feil på 3 skilt jeg vet jeg svarte riktig på. Men hvor mange meldte den da riktig som jeg egentlig svarte feil på, vet jeg ikke :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Bra du fikk 34 av totalt 40 poeng Hadde alle de viktige riktig da.. må regne med litt svinn når jeg aldri hadde teorikurs ;). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 37 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 37 av 40:) Hadde jeg aldri trodd:cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 kjedlig jævla prøve. blei så uttålmodig at jeg bare trykka på de 10 siste ;) ;) ;) men fikk 29 / 40 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 jeje..33 rett av 40.. ;) Etter å ha pugget fasiten fikk jeg 36 rette. Det er noe muffens ved denne siden... Er sikkert for å få folk til å ta testen hundrevis av ganger i den tro at de ikke kan alle skiltene. :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Bra du fikk 33 av totalt 40 poeng Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten. :) Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Du fikk 36 av totalt 40 poeng Du har svært gode kunnskaper om de norske trafikkskiltene og har grunn til å være stolt av deg selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg