Bjelland Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 70 Mustang Mach1 351C prosjekt. Bilen ser ganske fin ut på bildene, men bilder kan lyge..... Bilen trenger skal få ny lakk, overhaling av motor/gear samt endel arbeid med interiøret. Blir nok et langvarig prosjekt, mangler både tid og penger.... Noen formeninger om bilen, eller forslag på ting som kan gjøres mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Nice !....ser utrolig pen ut på bildene ja Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 This Pony shall ride again!!!!! Jeg ELSKER mustanger!!!!!!!!!!! ahhhhhhhh..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 vel, om bilder kan lyge..så er de der veldig flinke til det!! for sånn som jeg ser det..så re jo bilen i nesten mint cond. men det er jo bare meg og mine øyne da!! hehe lykke til med den.. skam lekker var den hvertfall :D EDIT: btw: velkommen til forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 ufattelig heftig bil!!! hjertelig velkommen til forumet!!! :D bilder av interiøret? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 sexy bil! eneste jeg kan se av skjønnhetsfeile er at cromlisten rundt fronten er litt herja.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Med den lakken ville jeg ihvertfall prioritert det tekniske først for å få glede av bilen. Ny lakk avslører ofte gamle synder og blir gjerne mer jobb/penger enn først antatt. Lykke til og gratulerer med fin bil! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelland Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Skal prøve å få tatt flere bilder. Det er hvitt skinn interiør i bilen (noe slitt). Hot Rod: Lakken er langt i fra så pen som det ser ut på bildet. Skal prøve å få lagt ut noen bilder som viser dette. Bilen har nok vert igjennom en elendig lakkerings jobb Det tekniske er i tålig bra stand, var på eu-kontroll i sommer for å få på skilt. Det eneste som måtte fikses var ei styrekule. Var heldige med skiltnummeret ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 glemte jo seff å svare på hva du kan gjøre med bilen da!! hehe i mine øyne så bør du helst bare pusse den opp slik som den ser ut nå!! samme farge og samme felger (kan evt skifte felger om du finer noen finere men..) men behold dekk sizen.. ikke noe lav profil og koni senkin er du snill!! (ser litt bedre ut sånn som den er nå spør du meg) men ellers når det gjelder motor og understell så er det bare å pusse motoren (sånn at den ser fin ut) trimme og slikt.. oeg stive bilen opp (men uten å senke den så veldig) innvendig.. vel.. den ser jo rimelig bra ut allerede da så!! hehe om du evt må trekke om.. så gjør heller det..men i samme farge som nå! men få gjerne tak i flere blider av bilen ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hvor mye måtte du gi for den der da?`Ser veldig fin ut=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg