Gå til innhold

Colt Turbo Project

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Fååååår ikke. *mobbe* dessuten er den ikke veeldig mobil ennå. En tanke flintstonesaktig, egentlig. Bakhjula spruter på frontruta når det regner... Fra innsiden, altså... sombrero

Hehe, såpass. Har du tilgang til sveise apparat da? er det da ikke like greit og fylle igjen hullene? hehe.

Vet du om noen sider hvor man kan se hva TRD motor og karoseri deler koster til ae86?

Du vet vell tilfeldig vis ikke om noen RalliArt dele sider?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, såpass. Har du tilgang til sveise apparat da? er det da ikke like greit og fylle igjen hullene? hehe.

Vet du om noen sider hvor man kan se hva TRD motor og karoseri deler koster til ae86?

Du vet vell tilfeldig vis ikke om noen RalliArt dele sider?

Har sveiseapparat og 4 m2 med plater, så jeg tror jeg klarer meg :D

Pris på TRD motor har jeg aldri klart å finne, karosseriet har jeg ikke link til her.. (er på skolen)

Ralliart er problematisk å få tak i. Prøvde selv da jeg hadde galant gti, men jeg ga opp etterhvert..

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Ingen som har en colt turbo rundt 10 tusenlappen til meg? Vil ha!

Men må ikke dette batteri prosjektet godkjennes og greier? Er jo greit å sjekke sånt før du setter igang! Må vel ha sånn gele batteri og!

Kan ikke du få deg en sånn polert ekspansjonstank? De er jo så smukke! kiddie

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må ikke dette batteri prosjektet godkjennes og greier? Er jo greit å sjekke sånt før du setter igang! Må vel ha sånn gele batteri og!

Batteriprosjektet er ferdig :) Det er optima gele batteri jeg har, og som jeg husker så tror jeg det ikke trengs godkjenning, så lenge den er fast skrudd så skal det være ok.

Polert ekspansjonstank? kjøleveske tank asså? joa, det kommer med tiden men får nøye meg med org tank som jeg kappa litt i :)

For de som lurer så plasserte jeg batteriet på høgre side bak for mest mulig riktig vekt fordeling...

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøp deg en Subaru turbo, er morsomme de og. + 4hjulstrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å fortsette OT men...

Subaruen er større, tyngre, 4wd(drivverkstap) og vinner vel ingen beauty konkurranser..! Og så er de forsåvidt dyrere og da! Og ryker det noe i drivverket der så sliter jeg vel fort! Har hørt at de gamle 4wd systemene er litt sjansespill hvis man begynner å fikle med effekten!

Nei gi meg en colt med snurre så er jeg lykkelig! Eller en cherry! Eller en Uno..! Noe med turbo som er lite og raskt til en billig penge!

Noen som skulle ha noe sånt så har jeg plass i PM boksen! thumpsup

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å fortsette OT men...

Subaruen er større, tyngre, 4wd(drivverkstap) og vinner vel ingen beauty konkurranser..! Og så er de forsåvidt dyrere og da! Og ryker det noe i drivverket der så sliter jeg vel fort! Har hørt at de gamle 4wd systemene er litt sjansespill hvis man begynner å fikle med effekten!

Nei gi meg en colt med snurre så er jeg lykkelig! Eller en cherry! Eller en Uno..! Noe med turbo som er lite og raskt til en billig penge!

Noen som skulle ha noe sånt så har jeg plass i PM boksen! thumpsup

Subaruen er ikke såå stor akkurat, og ikke er den så veldig tung heller. 4wden er utrolig morsom om vinteren, iallefall med sperra på senterdiffen inkobla. Er kanskje ikke verdens vakreste bil, men colten er ikke noe glansbilde den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subaruen er ikke såå stor akkurat, og ikke er den så veldig tung heller. 4wden er utrolig morsom om vinteren, iallefall med sperra på senterdiffen inkobla. Er kanskje ikke verdens vakreste bil, men colten er ikke noe glansbilde den heller.

Hehe, takk takk :rolleyes: neida, du har rett, ingen av de gamle japse bilene er ikke noe serlig pen, men rå er de. Skulle gjerne hatt 4wd på min, men men...

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk takk :rolleyes: neida, du har rett, ingen av de gamle japse bilene er ikke noe serlig pen, men rå er de. Skulle gjerne hatt 4wd på min, men men...

Bilen din er jo fin, orginale så er vel hverken Colten eller Subaruen pen. Men det er utrolig hva litt senking og noen fete felger kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider