Gå til innhold

Colt Turbo Project

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat nå står den på orginale 13" felger, pga litt ukurant boltsirkel, 4*140!!!!

Planen er å bygge om til 4*100 om ikke så lenge. Blir hvite felger og svart bil

Tja, enig det med att hvite felger på svart bil gjør susen, og skulle også ha bygd om boltsirkelen nå som jeg har 4x114,3.

Jeg var og tok ut alt av seter og støydemping i dag for 2. gang, hehe, og kan friskt si att det ble forskjeld på aks og pådrag, fikk også lagd om den org batteri braketten og plaserte den bak hjulbrønnen.. Får knipse noen bilder av det senere.. :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joa, men alt under det er jo mye bedre ;) var det jeg mente..

Nei.. 114,3x4 er best :D gammel skyline og nissan z bilene hadde og det! Integra/Civic R har det. Resultatet ar at det flyter av gamle volk, watanabe, ssr, hayashi racing, og flere godbiter på ebay!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kan se ut som jeg får meg mitsu turbo og! Gammel galant turbo, får den for 2500 kr :eek:

Du kødder? Galant turbo er en bil man bare ikke finner!!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjør nok ikke det:D En kompis av meg kjøpte den for vrakpant og har fiksa den opp, men han har verken helse eller råd til å beholde den.. Den er rød, er en original turbo, ikke ombygd, får t.o.m med de originale alufelgene. Obs! dette er den riktig gamle galant turboen, ikke 4x4 eller andre fikse duppeditter;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider