Gå til innhold

Colt Turbo Project

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

Nei gjør nok ikke det:D En kompis av meg kjøpte den for vrakpant og har fiksa den opp, men han har verken helse eller råd til å beholde den.. Den er rød, er en original turbo, ikke ombygd, får t.o.m med de originale alufelgene. Obs! dette er den riktig gamle galant turboen, ikke 4x4 eller andre fikse duppeditter;)

 

Hoho! Hvilken årsmod?

 

Denne?

gal5.jpg

 

Eller denne?

fwd-galant1.jpg

 

 

 

kilde

 

Må si de er uber fete! Liker de godt!

 

Syntes også lancer 2000 turbo er drit fete!

SLancerTurbo.JPG

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pene biler ja:)

...men din er penere;)

 

Vell, nå er ikke jeg så enig i det! :rolleyes: Men men, smaken er som pannekaken! Nei! skal jeg ha ny bil igjen så blir det nokk en galant vr4!

 

Noe mer mandig enn det skal du lete lenge etter! hehe...

(låner bilder fra vår kjære GalantSuperVR4 her åp forumet om det er greit)

 

vr4-1_jpg.jpg

 

vr4-2_jpg.jpg

 

vr4-5_jpg.jpg

 

Med org 240hk og 304nm med firehjulstrekk og firehjuls sving så er dette virkelig en råtass!

 

Håper jeg blir eier av slik bil senere i livet!

 

Eller skal jeg ha meg en EVO1? Er jo 10hk mer i den meeeeen :rolleyes:

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, nå er ikke jeg så enig i det! :rolleyes: Men men, smaken er som pannekaken! Nei! skal jeg ha ny bil igjen så blir det nokk en galant vr4!

 

Noe mer mandig enn det skal du lete lenge etter! hehe...

(låner bilder fra vår kjære GalantSuperVR4 her åp forumet om det er greit)

Med org 240hk og 304nm med firehjulstrekk og firehjuls sving så er dette virkelig en råtass!

 

Håper jeg blir eier av slik bil senere i livet!

 

Eller skal jeg ha meg en EVO1? Er jo 10hk mer i den meeeeen :rolleyes:

 

 

Stemmer for EVO 1.. Har sett et par til ca 20.000 i england wtf?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, så blir jo rattet på feil side da :( men skal jeg ha bil så har jeg valgt og gå bort ifra de billigste tilbudene, hehe.

 

 

Ratt på høyre er egentlig bedre. Mer plass til beina. Tok bare et par timer å bli vant til det. I tilleg får man bedre oversikt over møtende trafikk i venstresvinger, og kan kutte svingene mer :D

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clone baby: Ville valgt VR4'n eller en Lancer 2000 turbo ex hadde jeg vært deg...

 

Btw: Du kan få kjøpt galanten min GTI-16v 4WD og 4WS, samme understell og chassi som en vr4 ! Og den kan godkjennes ombygd til vr4 da den har det "rette" chassi ( E39A samme som VR4 ) Send meg en pm om du er intr. =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nok av denne typen ja.. Samme farge som den til og med:D Og likens felger

 

Hehe... De er morsom!:D Det beste rådet jeg kan gi deg er vel å kvitte deg med vingen! Den er ikke så fansy egentlig... Men da må du lage prosjekt tråd!:)

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clone baby: Ville valgt VR4'n eller en Lancer 2000 turbo ex hadde jeg vært deg...

 

Btw: Du kan få kjøpt galanten min GTI-16v 4WD og 4WS, samme understell og chassi som en vr4 ! Og den kan godkjennes ombygd til vr4 da den har det "rette" chassi ( E39A samme som VR4 ) Send meg en pm om du er intr. =)

 

U got PM :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clone baby: Ville valgt VR4'n eller en Lancer 2000 turbo ex hadde jeg vært deg...

 

Btw: Du kan få kjøpt galanten min GTI-16v 4WD og 4WS, samme understell og chassi som en vr4 ! Og den kan godkjennes ombygd til vr4 da den har det "rette" chassi ( E39A samme som VR4 ) Send meg en pm om du er intr. =)

 

Men du, hvor mye cash må jeg legge ut for og få motoren i stand da?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår