Gå til innhold

Colt Turbo Project

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg ville hatt FR så hadde jeg jo seff kjøpt det, men jeg vet mitt eget beste med og velge det som har mest sjarm ( i mine øyne )

Men lat oss ikke diskutere hva som er best med fr og ff..

Men skidracer? kunne du ramset opp mer av hva som er mye brukt på klassiske japse biler og old school japse biler? i deler da mener jeg, slikt som felger, girkuler, bøtteseter, instrumenter, ratt som du da ambefalte av det merke over i posten?

Ser ut som du har litt peiling på japse bil kulturen sombrero

Andre må og gjerne komme med forslag!

Hmm.. Vel.. Peil og peil.. Kan litt da :) Vi skulle henta inn ryeng og. Han er litt mer stabil på oldschool enn meg. m'm

Vet vel egentlig mer om hvordan det skal se ut en nøyaktig navna.. Men når det gjelder hjul går det mye i:

Speed Star Racing (SSR)

Advan

Watanabe

Hayashi Racing

Hayashi Street

Yokohama

Moda

Panasport

campagnolo (sjeldne)

Longchamps

Techno

Bridgestone (også sjeldne)

Work

Weds

Volk

Linker noen bilder fra Club4AG sine sider.

SSR Star Shark:

h_starshark1.jpg

Watanabe RS8

h_rs8-2.jpg

Work Equipe

h_ecsel1.jpg

Sakura (hvit bil med disse...m'm)

h_yayoi1.jpg

SSR MKIII

h_markIII2-1.jpg

Og min drøm:

SSR Bright Speed Racing!

h_bright1.jpgh_bright2.jpg

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo gå for noen sånne felger og..Nye compomotive ML. Får de i 10x13 sombrero sombrero sombrero

http://rallynuts.com/motorsport/Compomotive%5F62/Compomotive_ML_Wheels_941.asp

Og hvor mye må man ikke bredde Colten for å få på 10" breie dekk..?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde planer om og spare opp til noe slikt

Compomotive Mo i 16" kansje?

photofUmugk.jpg

Men må først nedbetale den fuuuckings boten for kollektivkjøring som gjorde meg 4200 fattigere da jeg kjørte forbi en idiot som holdt 40 i 70 sonen, han fortjener faen meg deng! :deng

Hehe.

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde planer om og spare opp til noe slikt

Compomotive Mo i 16" kansje?

photofUmugk.jpg

Men må først nedbetale den fuuuckings boten for kollektivkjøring som gjorde meg 4200 fattigere da jeg kjørte forbi en idiot som holdt 40 i 70 sonen, han fortjener faen meg deng! :deng

Hehe.

Ja, det hadde blitt drit bra...Go for it:D :police

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Back in bisnisse! Lønnen kommer nå ut iløpet av månde skiftet og skattepengene ruller inn på kontoen om ikke lenge, så da blir det oppgraderinger...

Vurderer sterkt og kjøre på med en større turbo, men sliter litt med og finne ut hvilken turbo jeg skal velge. Skal kjøre rundt 1 bar og blir fornøyd om jeg får 180-190hk med ny snurre, nå som den jeg har er så liten..

Hvilken turbo bør jeg gå for?

Må også skaffe en ny bensi pumpe for mer sprut og andre dyser (org 2 dyse system) så hvis noen kan komme med forslag til hva jeg bør gå for så blir jeg veldig glad for det :)

Andre luddige oppgraderinger må dere bare komme med forslag til!

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre luddige oppgraderinger må dere bare komme med forslag til!

Tror du trenger en storre InterCooler ja!:D

Men du? Du snakket om lokale paa Laksevaag en gang. Fant du noengang det eller? Skal ha min der og hadde jo vaert kjekt aa kikke innom deg en gang!:)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger en storre InterCooler ja!:D

Men du? Du snakket om lokale paa Laksevaag en gang. Fant du noengang det eller? Skal ha min der og hadde jo vaert kjekt aa kikke innom deg en gang!:)

Tror nok ikke han trenger større kjøler nei. Den han har er det en stakars lastebil som savner :D Tidligere i tråden maste alle om at han måtte ha en MINDRE :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke han trenger større kjøler nei. Den han har er det en stakars lastebil som savner :D Tidligere i tråden maste alle om at han måtte ha en MINDRE :D:D:D:D

Ja det var forsaavidt jeg som bemerket at den var for stor da... Saa det var bare en liten tull!;)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var forsaavidt jeg som bemerket at den var for stor da... Saa det var bare en liten tull!;)

Aha.....

Ontopic: Det hadde jo sikkert blitt bra med en "turbokarlsen" special! Han holder til oppi traktene utenfor drammen, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider