Gå til innhold

Fet bil i oslo.

Ranger emnet

Mads`

Anbefalte innlegg

Var i Oslo i helgen og henta en atv og har slekt der så jeg var hele helgen.

Jeg kom kjørende(øvelseskjører) forbi sentrum mot sandvika på e18 så kommer en bil ut fra sentrum og inn på veien. Jeg trodde først det var en taxi med mye stickers men jeg så litt nermere på den så hadde den sinnsykt fete felger og rå lyd. Den hadde utenlandske skilter (ligna på usa-skilter) og prøveskilter under. Lå bak den helt til sandvika, og av og til gira den ned og det kom et sykt brøl og den sparka fra. Han bremsa fort ned igjen så det var nok bare testing.

Noen som har sett denne? Er ikke sikker men det er ikke umulig at det var en Honda Civic. :rolleyes:

Audi RS2

x Opel Ascona C C20XE

x Opel Ascona C 16SH

x Suzuki 413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hobby råner..... :rolleyes:

testing my æs, gutten har bare ikke guts til å først holde gassen i bånn når han er i gang..

Etter det jeg kan huske har han hatt denne bilen i værtfall 3mnd??

Og at han ennå kjører prøveskilt og "tester" med å gi på og bremse ned beviser jo bare at han er hobby råner og MÅ vise frem riskokern sin.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går jo godt.. Er vel en 1.6 vtec er det ikke? Med fullporting av topp, andre kammer, turbo m.m? Fyren hadde kompressor før, som nå har blitt skiftet ut med turbo. Den er jævli kult bygget synes jeg, det kan vel dere andre som har sett\sitti i den bekrefte?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok TETVTEC som var ute og kjørte litt ja... ;) Har vel sine årsaker til at han ikke har skilter ;) Han har hatt bilen noen måneder ja, men det har vært byttet fra kompressor til turbo på den tiden :D

Og som Rage sier, nei det er feil, det er orginale kammer, ikke noe portet topp der gitt, hva skal han ha det for? Er ganske så unødvendig det gitt...

For mer info se her:

http://hondashowoff.com/profile.php?id=3833

Hobbyråner? Det er da ikke forbudt og lufte bilen sin en tur en gang i blandt...:mad:

Driver forøvrig med litt mapping så er det kansje ikke lov og teste litt da? Eller er det kansje reservert bedreviterene her?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Var nok TETVTEC som var ute og kjørte litt ja... ;) Har vel sine årsaker til at han ikke har skilter ;) Han har hatt bilen noen måneder ja, men det har vært byttet fra kompressor til turbo på den tiden :D

Og som Rage sier, nei det er feil, det er orginale kammer, ikke noe portet topp der gitt, hva skal han ha det for? Er ganske så unødvendig det gitt...

For mer info se her:

http://hondashowoff.com/profile.php?id=3833

Hobbyråner? Det er da ikke forbudt og lufte bilen sin en tur en gang i blandt...:mad:

Driver forøvrig med litt mapping så er det kansje ikke lov og teste litt da? Eller er det kansje reservert bedreviterene her?:rolleyes:

Jeg bare forteller det han fortalte meg :P

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Jeg bare forteller det han fortalte meg :P

Blar gjennom smørbrød lista på hondashowoff så står det faktisk at det er Crane kammer så da har du nok jammen rett der gitt :D Men toppen er ikke portet hvertfall.... Har nok kansje skrytt på seg litt ekstra, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Driver forøvrig med litt mapping så er det kansje ikke lov og teste litt da? Eller er det kansje reservert bedreviterene her?:rolleyes: [/b]

Vel, enkelte sliter med den gamle forden ennå vettu...

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

hobby råner..... :rolleyes:

testing my æs, gutten har bare ikke guts til å først holde gassen i bånn når han er i gang..

Etter det jeg kan huske har han hatt denne bilen i værtfall 3mnd??

Og at han ennå kjører prøveskilt og "tester" med å gi på og bremse ned beviser jo bare at han er hobby råner og MÅ vise frem riskokern sin.....

ute og lufter med iq'en igjen ja

er jo noen som har såpass med hester at bilen passerer 100 når gassen holdes i bånn

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider