Gå til innhold

Kræsja litt i dag!!!!!

Ranger emnet


Mr. Bollocks

Anbefalte innlegg

Det gikk rett frem i en sving i dag pga klink-is, og dermed fant Bluebirden veien til nærmeste stein, som den krasjet i.

Kjedelig fordi om det ikke akkurat er verdens undergang.

 

Den er heldigvis fullt kjørbar......

 

Skal prøve og ta bilde...... :(

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som UBEVIST mister veigrepet. jeg prøver å miste det med vilje og 1 av 20 ganger driter jeg meg ut :) dette er såfall min 2 gang på 5 år :) hehe

 

 

hehe. jeg teeza på meg en heftig brei slædd inn i midtrabatten ut av ræling tunnelen selv jeg for noen dager siden. på vei hjem fra jobb kl 02 på natta... ingen biler ny snø glatt som faen. det minste jeg kunne gjøre da er å leke meg litt på veien og skli-..

 

Ene svingen fikk jeg jo liggi breit og fint som faen.... nestesving ville jeg enda breiere... så gikk det så langt at jeg måtte bruke brekket for å komme tilbake igjen... på veien tilbake hadde jeg så mye fart at bilen fortsatte over til 360. og helt paralelt av veien så treffer jeg autovernet... merkelig nokk gikk bare venstre frontlykt og venstre side av fangeren.... selv om jeg traff FLATT med hele fronten....

 

Jeg venta meg knust radiator, panser inn i forntruta, utløst airbab, knuste skjermer og litt til.. menmen

 

Hele skaden kommer meg ut på 1800kr.. ;) hehe.....

Najs shit!... bilde kommer opp senere i dag!:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiatoren min vridde seg kraftig, men merklig nok er den tett. Rammevangen på førersiden er krøllet og må dras ut igjen. Før jeg kunne kjøre videre måtte jeg sparke framskjermen tilbake igjen. Frontlykta er hel, men lyser oppover, støtfangeren er hel, radiatoren presset panseret litt skeivt.:(

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting somer morsomt er brei sladd med FWD og ikke bruke brekket... det er moro det.. fikk det med primera'n til mor i sta... moro...

 

vinter'n er ikke helt fullkommen uten noen små bulker å litt lakk skader.. det er liksom sånn det bare er...

 

 

:)GOD JUL:)

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Bollocks

Det gikk rett frem i en sving i dag pga klink-is, og dermed fant Bluebirden veien til nærmeste stein, som den krasjet i.

Kjedelig fordi om det ikke akkurat er verdens undergang.

 

Den er heldigvis fullt kjørbar......

 

Skal prøve og ta bilde...... :(

 

Hvor kræsjet du??

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når sånt skjer :(

 

Da jeg var sjafør i går, kjørte jeg en gammal Camry DX. Skulle akkurat til å kjøre inn i en sving i vel 40 km/h over en bro. Plutselig fikk bilen sleng, og dro mot venstre, hvor det kom to biler i mot - den fremste en eksklusiv A6. Fikk retta den opp... litt for mye. Så bar slengen over til høyre - var en halv meter fra rekkverket til broen. Takk og pris for dårlig brøyting :) Var store snømengder der som gjorde at jeg fikk retta opp bilen og inn på veien.

 

Ble ingen skader på bilen heldigvis. Var ikke min bil...

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elvis

en ting somer morsomt er brei sladd med FWD og ikke bruke brekket... det er moro det.. fikk det med primera'n til mor i sta... moro...

 

vinter'n er ikke helt fullkommen uten noen små bulker å litt lakk skader.. det er liksom sånn det bare er...

 

 

:)GOD JUL:)

 

Er jo ikke værre enn å ta veldig innersving eller ha dårlig dekk bak.... Rundkjøringer er det veldig lett at det skjer. Har en her som jeg ligger bred i uansett om jeg vil eller ikke, men det er vel helst bare kjørestilen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehem!!. var det NOEN som at det faktisk ER en cosworth=?..

 

Jeg kaller den Mammas cossi., som du sier at du faktisk HAR penis!..

 

Og mine kjøre feridg heter er på topp ja. Når det kommer å beherske bil på både gate å bane!!

 

Men når du med vilje prøver å ærte på deg en breislædd på nysnø i 140KM7t med brekket på motorveien. så må det jo smelle vettu:)

 

Anyways. no problemo. har en ny fanger siden den forrige var ødlagte fester på.. jeg lakkerte fangeren i natt og venter dermed bare på lykta. som ikke viser seg ut til å komme før på fredag!

 

ps... Dama bulka kjerra si i dag da. på vei hjem fra MX kjøringa!

Du ser hele shiten her!

 

http://drekka.net/motocross/rdl_dal.mpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår