Gå til innhold

4toms frontsett KJØPES

Ranger emnet


Jeez

Anbefalte innlegg

Grunnen til at eg må ha det coaxialt er at eg vil unngå å måtte sette opp en (i mine auger) skjemmande diskant. Er i grunnen bare ute etter noe vettugt å bytte orginalhøgtalerane i dashen med, siden de skurrer på et volum som er latterlig lavt. Etterstreber en halvvegs oldschoolstil på Jettaen, derfor.

 

Nå skal ikkje eg utnevne meg sjøl for å vere noen ekspert eller noe som helst på bilstereo-området, men eg bare fann det useriøst å se specsa til den 4 toms høgtaleren dere har.

 

Freq.resp.: 45Hz - 23.000Hz

Peak power output.: 250watt

 

45 Hz syns eg er usannsynlig lavt å kunne gå for et 4 toms element, og 250watt peak høres tullete ut.. Derfor.

 

Beklager hvis eg irriterer deg autod, men eg syns bare ikkje tilbudet ditt var noe særlig å skryte av..

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det er greit med coaxial høyttalere for enkelt å bytte ut det orginal, det er jeg enig:)

 

Enig, det du sier med 45Hz..Har ikke testet selv, men vil tro at den klarer rimlig lav frekvens. Dog ikke med bra resultat. Best operation frekvens er vel fra 70Hz og oppover.

 

Det er ikke bare Boschmann sine 4" elementer som sier de går ned i 45Hz. Blant annet Sony XS-F1023 har det i spes, og andre.

 

Nok om det..

 

100% seriøse er ihvertfall Boschmann. Bra produkter til bra pris er det å.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeez

Grunnen til at eg må ha det coaxialt er at eg vil unngå å måtte sette opp en (i mine auger) skjemmande diskant. Er i grunnen bare ute etter noe vettugt å bytte orginalhøgtalerane i dashen med, siden de skurrer på et volum som er latterlig lavt. Etterstreber en halvvegs oldschoolstil på Jettaen, derfor.

 

Nå skal ikkje eg utnevne meg sjøl for å vere noen ekspert eller noe som helst på bilstereo-området, men eg bare fann det useriøst å se specsa til den 4 toms høgtaleren dere har.

 

Freq.resp.: 45Hz - 23.000Hz

Peak power output.: 250watt

 

45 Hz syns eg er usannsynlig lavt å kunne gå for et 4 toms element, og 250watt peak høres tullete ut.. Derfor.

 

Beklager hvis eg irriterer deg autod, men eg syns bare ikkje tilbudet ditt var noe særlig å skryte av..

 

sa ikke at det var noe knalltibud...:) sa bare hva jeg hadde jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår