DaButcher Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Visstnok er Jul og nyttår kjekt, men jeg gleder meg til neste lønning! Da tenker jeg nemmelig at jeg skal bestille meg "cross drilled and slotted rotors" fra eurosporttuning.com http://www.eurosporttuning.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=EST&Category_Code=drilled Check it out! :) Jeg skal ta Silver Cadium Plating, for å unngå stygt rust belegg i "kanalene" og hullene, såvel som stedene der klossene ikke får kontakt. Dette blir stiligt! ps. noen som vet om det er kav å få 700 serie skiver til å passe? Jeg så nemmelig at de har 11.25" skiver! jeg vet ikke hvor store 240 sine er, men jeg har utrolig mye plass i 17" felgene mine! hmm.. jeg må forresten lakke caliperene mine også, men jeg må vel ta dem sølv også. Blir ikke så pent med rødt + grønn bil :( Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Er dette til volvo 240? hva koster det? hvor bestiller jeg? jeg vil også ha....:D :D :D Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Bytt fjærbenslagrene dine først du Skrotnisse....og kanskje montere en spiller i det hølet midt i dashbordet som det tyter ledninger ut av ;) BTW:Jeg og Arve blir medlem av Bakhjulstrekker-klubben til sommeren.....Subben blir byttet ut til fordel for en -88 BMW E30 med nogot attåt :D Så hvis du vil holde følge må du gjøre noe drastisk med ladetrykket ditt! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Originally posted by Överladdaren BTW:Jeg og Arve blir medlem av Bakhjulstrekker-klubben til sommeren.....Subben blir byttet ut til fordel for en -88 BMW E30 med nogot attåt :D Så hvis du vil holde følge må du gjøre noe drastisk med ladetrykket ditt! fortell! m3? turbo? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Hmm.....vil ikke røpe for mye før jeg vet at jeg kjøper bilen.....meeeen jeg kan vel si såpass at det blir E30 2 dørs, 6 sylindre og 360-380 hk.....hvertfall. :D Bilen er godkjent og ser helt standard ut....ergo er det ikke en M3, men understellet er fra M3. *Glede seg til breisladden på Gatebil* Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2002 dra langt til helvete overladdaren. dette har ingenting med tråden å gjøre. og bare så du vet det så har je kjøpt omp-senkesett, fjærbeinslager og bilsteindempere rundbæut. dette blir bytta i løpet av jula....har hørt om e30-planene dine fra gutta, det kan jo bli moro.......... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Skrotnisse dra langt til helvete overladdaren. dette har ingenting med tråden å gjøre. og bare så du vet det så har je kjøpt omp-senkesett, fjærbeinslager og bilsteindempere rundbæut. dette blir bytta i løpet av jula....har hørt om e30-planene dine fra gutta, det kan jo bli moro.......... Å så sint...;) Beklager åff-tåpikken, var ikke meningen å ødelegge Volvo-trådem med E30-prat, men jeg ble nå engang spurt... Slutter Volvoen å skrangle når du får på senkesettet etc? Hva skjer med kabelsalaten som tyter ut av dashen din? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 du kjøper dem på eurosporttuning.com seff :-o vi kan få gruppe rabatt om vi bestiller en del.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg