Gå til innhold

BMW*Chris sin første bimmer !

Ranger emnet

BMW*Chris

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uff, var nettop ute og tok en cruise i lunchen... Fikk en fin sleng i rundkjøringa, parkerte, låste og gikk, så titte jeg bak for å se vidunderet...MEN det jeg så var den ene blinkern som hang å slang nede ved fangeren.. damndamn wtf? haha, det har sikkert sett jævla karslig ut å kjøre rundt med den hengende ut av ramma..

De to små klipsa er knekt, så da blir det vel en stykk ny blinker.. Eller no sika greier, men det er jo litt kjipt dersom man skal ta lyktene av og på...

Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp ute en tur, tror jeg så bilen din, hvis du var i haukerød krysset ganske nylig?

Hvis ikke er det enda en svart e36 coupe med angeleyes og PP-skilter i byn.

Bilen så veldig fin ut, iallefall det lille jeg fikk sett, for det var jo jævlig mye trafikk der og da.

Det blei dritfint med angel-eyes, de var faktisk grunnen til at jeg la merke til deg. =)

Jeg sto forresten i en grønn e34 med angeleyes i krysset.

Åssen gikk det med blinker-situasjonen din da? Så ikke noe feil der, men alt gikk tross alt veldig fort. (Jeg måtte faktisk stå jævlig mye lenger, for jeg missa en luke rett etter deg, måtte jo se litt)

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smuud bil Chris :) Gratulerer!

Jeg skal se på en honda civic i dag, håper den er bra, så blirre 16" eller 17" felger så fort snøen forsvinner etter vintern, før vintern så blirre nok effektanlegg og soting av rutene (blir det for harry?)

Og forresten gutta, skulle vært noe street meet i vestfold før vintern kommer for fult, noen som er hyppe?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skimta no angel eyes der ja :) Har du 2 biler?

Så kjærra di på Texaco på fredag, jobber du der?Så veldig fin ut med 20" altså. Jeg sneik meg forbi med mine 15" gullfelger bort til selvvasken og gjorde kjapp prosess :rolleyes:

Ser ut som blinkern sitter nå, mulig det var fordi jeg var ute å slang litt med rompa....

I dag kom Bakrutespoileren av type Rieger. Den skal pusses ned og lakkeres, sammen med m3speil og hekkinsatsen. Mulig jeg venter til en M-fanger kommer i hus også... Blir jo lett litt billigere å ta alt i en sleng.

Tenkte jeg skulle ut å smekke på baklysene nå. Kan jo bli spennende.

BTW: noen som trenger hvite sideblinkere? Min bil har nemmelig e30 blinkere....

Selges helt nye i inpakning.. PM dersom du trenger.

Noen som har hvite e30 blinkere til meg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW*Chris

De to små klipsa er knekt, så da blir det vel en stykk ny blinker.. Eller no sika greier, men det er jo litt kjipt dersom man skal ta lyktene av og på...

Noen gode forslag?

De klipsa er noe drit, de knekker når du smekker på blinkeren.

Iaf knekker de ALLTID på min venstre side. Du får ikke kjøpt de løse, kun sett med 2 stk :( Jeg mista mitt venstre på vei til Våler i sommer pga knekte klips.

Jeg skal feste det innenfra med ståltråd tenkte jeg, borre et lite hull. Har et høyre blinklys til overs nå ja :)

Mye bedre de originale klipsene, som er en bred istedetfor 3 stk TYNNE.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW*Chris

Jeg er også med, hvis noen låner meg noen fine felger :D

Jeg syntes de gullfarva var stilige jeg. :D 15"?

Jeg også er med btw. Men da må det skje fort, for jeg stiller ikke opp på noe street meet med 16" altså...:rolleyes:

Jeg skimta no angel eyes der ja Har du 2 biler?

Så kjærra di på Texaco på fredag, jobber du der?Så veldig fin ut med 20" altså. Jeg sneik meg forbi med mine 15" gullfelger bort til selvvasken og gjorde kjapp prosess

Jobber på Texaco ja. Har foreløpig to biler, men jeg håper på å få solgt den gamle snart.

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg satt på Facelift baklysene idag. Det ble über nice!!!:D:D

Fikk Rieger bakrutespoilern også, den var hel og fin. bare å pusse nå vøtt...

Når det gjelder streetmeet. lørdag passer dårlig om vi snakker utover på kvelden altså... ska drekka schø!

Demontert..

DSCF0012.sized.jpg

De nye facelift lyktene påmontert!

DSCF0016.sized.jpg

Kjørelys

DSCF0017.sized.jpg

DSCF0018.sized.jpg

Kjørelys og Tåkelys

DSCF0019.sized.jpg

Kjørelys, tåkelys og bremselys

DSCF0020.sized.jpg

Ble veldig fornøyd med lyktene, passformen var super.. :D :D :D

slenger med et bilde av krom knoppen og rieger bakrutespoilern..

DSCF0021.sized.jpg

DSCF0015.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider