Gå til innhold

BMW*Chris sin første bimmer !

Ranger emnet

BMW*Chris

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mulig skole.. og da er oslo +bil = ikke sant

får se, er ikke veldig hypp på å selge akkurat.

Jeg flytter til oslo iløpet av sommeren, og jeg tenkte i akkurat samme baner som deg, sett bort ifra innfallet om å kjøpe brand new mini.

Tror egentlig det burde gå greit, 3'ern er jo ikke så svær. Verre med kebabfemmeren min.

Men du tenkte kanskje litt økonomi også? Jævlig crap med kollektivt hver gang du skal hjem til fødebyen da...

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg sitter her litt i tvil om jeg skal smekke på bakrutespoilern eller ikke..

Prøvemonterte og tok noen bilder.

Setter pris på litt feedback!

mekkemekkeholla029.jpg

mekkemekkeholla026.jpg

mekkemekkeholla028.jpg

mekkemekkeholla027.jpg

Slenger ut noen av bilen uten spoilern, slik den er idag.

bimmer015.jpg

bimmernet14.jpg

Syns forsovidt det er nice med bakrutespoiler. Men da jeg satt den på fikk jeg en litt sånn harry følelse.. At den kanskje ble litt hora opp.

Syns også den kanskje var litt stor? Har azzido også Rieger spoilern?

Vel, får se hva det blir til. lakket fikk jeg hvertfall gjort. sombrero

Fred ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Pen bil!

Er du redd for å være harry, så synes jeg det er mer harry med rødlakkerte kalippere og hvit dekkstift på dekka, enn bakrutespoiler. Du har jo spoileren, hvorfor ikke bruke den? Så jo bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider