Gå til innhold

BMW*Chris sin første bimmer !

Ranger emnet


BMW*Chris

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

oh fyy faaaen er det mulig?....

 

seriøst. Hva er det med dette fenomenet? alle som kjører 240 skal ha wonderbaum!

Alle med golf MÅ ha 90 fangere...

 

ford?... Abonemang på tauing 24/7

 

men bmw eiere. dem skla hore opp med så mange //m merker som overhodet mulig!!?

 

Hvorfor??

 

Fordi det er ///M! BMW og M hører sammen. Men det er ikke alltid like kult, som f.eks å ha M merke i grillen når det eneste M bilen har er f.eks et ratt. Det blir harry.

 

Men litt av grunnen til all M-ingen er jo at M er masse stilig, orginalt utstyr.Og hvem vil vel ikke identifisere bilen sin med en M?

 

Men den doningen din er SCHMØ.Meget nice altså! Holdt på å kjøpe sånn bil jeg også, men så orka jeg ikke bruke så mye peng på bil.

 

Takk for det. Men det hadde sin pris da. Så E36 er vel egentlig det klokeste valget, + at det finnes motbydelig mye styling og greier til den.

 

Hvor fra USA var det du bestillte de varene dine forresten?

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette med M emblemet har vert diskutert før, og her er det jeg mener. M kom på BMW bilene mange år før BMW laget den motorsport avdelingen som vi kjenner i dag, BMW M GmbH som ble til i 1985.

Hos BMW M1 sto M for Mittelmotor ifølge ryktene.

Her er de første M modellene..ikke M3, ikke M5.. men e M!! modell.

 

5 serie E12; Dette er første generasjon M535i sedan, som ble offisielt vist for publikum på Frankfurt Motorshow i september 1979. Produksjonen startet i april 1980 og varte fram til juli 1981

 

5 serie E28; Dette er andre generasjon M535i sedan, som ble offisielt vist for publikum på Paris Salon i oktober 1984. Produksjonen startet i mars 1985 og varte fram til desember 1987.

 

6 serie E24; M635 som ble offisielt vist for publikum på Frankfurt Motorshow i september 1983. Produksjonen startet i april 1984 og varte fram til februar 1989

 

Så kom M5, som ble offisielt vist for publikum på Amsterdam motor show i februar 1984. Produksjonen startet i oktober 1985og varte fram til juni 1988 og M6

 

Vel og merke er dette orginale biler, men konklusjonen er at et M emblemer ikke noe dumt å ha på, så lenge man har litt mere enn et M tech ratt da;)

2005 Scania P270

1987 BMW 528i

1985 BMW 535i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naiice bil :)

kommer til å bli digg den

men jeg må faktisk si meg enig med tape-r om at masse ///M på en bmw som ikke er ///M ikke passer helt. det blir på en måte som får i ulve klær.

for min del, så ville jeg heller hatt en M5 og klistret 518 bakpå. så fucket alle og en hver som tror de har en sjans.

men smaken er som baken, delt..

 

uansett, tror bilen din kommer til å bli skamm digg

[]BMW 320i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emblem fritt!! Bare BMW merkene på bilen! :) hadde tilogmed revet av M merket om jeg hadde hatt en M3 (=

 

Men grattis med en pen bil. Med tingene du har fått og resten av planene blir den helt fantastisk når det er montert! :)

(-05 Adui A4 1,9TDI) (-99 BMW 318i)

(X93 BMW 320i Coupe) (X99 Toyota Hilux 2,4TD) (X02 Audi A4 1,8T)(X99 BMW 318i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma faen om //m er bmw sitt merke eller ikke.. SÅ LENGE bilen ikke kommer originalt med det så er det bare tull å hore opp med det!

 

Det blir jo som om du skulle sett alle 1.6l escorter kjøre rundt med ford motorsport eller cosworth emblemer på seg. det ser for teit ut!

 

Hva om alle audier på veien skule kjørt rundt med S og RS logoer på seg? BARE fordi det tilhører audi?... Det blir for dumt!

 

Kjør bilen slik den er.... er fortsatt bare en 318....ikke akkurat no racer

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW*Chris

 

Bestilte fra http://www.schmiedmann.com i Danmark. Så det tar ikke så lang tid.

 

Har fått forståelsen av at det ikke er så mye styling til kjærra di ja. og det som er blir som regel meget dyrt!?

 

 

Jeg bestillte endel stæsj derfra tidligere i sommer, til den gamle 5eren min, og det tok dritlang tid. Men når det endelig kom, da var det moro.

 

Det er endel til min bil også, og mye ligger ikke så aller værst i pris, men nå er jo min nesten ferdigstyla da. Heldigvis.

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så de pedalplatene der så begynner jeg å føle meg heldig her... hehe

 

Jeg har nemlig pedaler i bilen min som er eksrudert ifra ett helt stykke alu, ikke no pålimt der nei som veier så mye..

 

Stå på iallefall, klistre på det du selv vil, men du må tåle litt kritikk og da..

 

Jef får en del kritikk for at jeg bare har 119hester i min bil, men det er somregel av tullinger som ikke skjønner seg på effekt/vekt ratioer.

 

Stå på igjen.

 

PS: Kommer du til å kjøre på bane for å ha prøvd ut bil på bane eller?

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

samma faen om //m er bmw sitt merke eller ikke.. SÅ LENGE bilen ikke kommer originalt med det så er det bare tull å hore opp med det!

 

Det blir jo som om du skulle sett alle 1.6l escorter kjøre rundt med ford motorsport eller cosworth emblemer på seg. det ser for teit ut!

 

Hva om alle audier på veien skule kjørt rundt med S og RS logoer på seg? BARE fordi det tilhører audi?... Det blir for dumt!

 

Kjør bilen slik den er.... er fortsatt bare en 318....ikke akkurat no racer

 

For det første er det en 320..

For det andre har jeg hverken //M på kofferten eller på listene.De få tingene jeg har som er stemplet med //M befinner seg inne i bilen der kun jeg og noen utvalgte oppholder seg. Så i hvilken grad dette bryr deg fatter jeg ikke.

 

Jeg ser at du fortsatt sliter med å skjønne forskjellen på M-tech og M3.. I mine øyne er det opp til en hver person å sette på M-tech front,side og hekk uten at noen skal få stryk for det. Hvertfall ikke fra en med Honda, dere styler jo kjærra i hytt og gæver...

 

men jeg må faktisk si meg enig med tape-r om at masse ///M på en bmw som ikke er ///M ikke passer helt. det blir på en måte som får i ulve klær.

Blir vel litt feil det. En bmw med full m3 styling og emblemer osv uten M3 motor er " får i ulveklær". En bmw med M-tech styling er en bmw med M-tech styling.. "får i fåreklær" om du vil..

 

 

Så kan vi vel si oss ferdig med denne saken , som har blitt diskutert utallige ganger før, og gå tilbake til topic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår