Gå til innhold

BMW*Chris sin første bimmer !

Ranger emnet

BMW*Chris

Anbefalte innlegg

• Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er litt delt i synet på de baklyktene. På den ene siden gir de preg av at bilen er nyere, på den andre siden ser den ut som en nyere Primera. Hadde de bare hatt noe som lignet mer på de som er på facelift'ede E46/E39 evt E60 sedan hadde jeg stormet i butikken med en gang. Dvs. med LED i stenger og ikke i grid slik FK-sine er.

Uansett holder jeg med Julius i at de originale hvite/røde er de som kler E36 ALLER best.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

tenker han på hvite og røde da? Han tenker vel på orange.

Jeg tenker på rød/hvite, men synes uansett de med orange er finere en crystal. Men smaken er heldigvis som baken og alle har ikke like god smak som meg.

:D

Anders: Jeg har svart deg på BMWCCN Hodaland-forumet. Jeg skal ha noe av deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Jeg tenker på rød/hvite, men synes uansett de med orange er finere en crystal. Men smaken er heldigvis som baken og alle har ikke like god smak som meg.

:D

Anders: Jeg har svart deg på BMWCCN Hodaland-forumet. Jeg skal ha noe av deg

Godt vi har god smak da, Julius ;) Jeg har send deg mail som spesifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW*Chris

ndrz_318, felgene fortsatt tilsalgs?

De henger i garagen, ja. Skjønner ikke at ingen er interresert i kule 18 tommere med dekk som holder minst et år til for under fire festblanketter!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alt selges for den riktige prisen.. sånn er det jo bare.

Er vel det at man må fikse på felgene... folk har vel lett for å ikke "orke" det.

Men jeg er litt interessert da.. Trenger sommer felger igrunn.. og vinterfelger hehe.. mye kommer frakt til sandefjord på tror du ?

Men siden det ikke er lakkerte kanter ser man faktisk ikke så godt at de er stripete og hakk i de. Uansett er det bare to felger med merker, så prisen for å fiske de er liten (fikk et overslag på 1500 for alle fire) Jeg selger de bare for å rydde litt i garasjen, ikke fordi jeg sårt trenger penger. Tenkte å putte pengene i en skiboks, men får jeg ikke solgt de i løpet av en uke har jeg skiboks uansett, så da får jeg heller beholde de som banefelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Bare for å komme wise-guys i forkjøpet: Pengene skal gå til KJØP av skiboks, jeg skal IKKE bruke en skiboks som sparegris. Med BMW sparer man ikke så mye at man får fylt en slik ;)

Tro meg, det vet jeg alt om ;)

Back 2 topic?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår prøvde jeg montere luftfilteret, men det passet ikke.. Så da måtte jeg skru på den gamle driten igjen.. Det var mye hjernebry for ingenting......... argh!

Snøen er kommet, er forbanna glatt her nå. Min kjære spinner jo for ingenting, slitsomt å kjøre.. neh...

Men enten så er dekka dårlig eller så er det noe med forstillinga. For når jeg kjørte til jobben i dag så "seila" bilen liksom.. Kjørte i 80km/t og jeg måtte ratt frem og tilbake som en gal for å holde bilen rett. Da snakker vi om en ratting på 5-7cm ca. Var jævla ekkelt å kjøre i 80....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår prøvde jeg montere luftfilteret, men det passet ikke.. Så da måtte jeg skru på den gamle driten igjen.. Det var mye hjernebry for ingenting......... argh!

Snøen er kommet, er forbanna glatt her nå. Min kjære spinner jo for ingenting, slitsomt å kjøre.. neh...

Men enten så er dekka dårlig eller så er det noe med forstillinga. For når jeg kjørte til jobben i dag så "seila" bilen liksom.. Kjørte i 80km/t og jeg måtte ratt frem og tilbake som en gal for å holde bilen rett. Da snakker vi om en ratting på 5-7cm ca. Var jævla ekkelt å kjøre i 80....

Som min var igår det. Bare at min seila i 40km\t... HEIA FORINGER!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider