Infected Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Har lett meg sprø, men har ikke funnet annet enn 11mm MDF plater. (byggmakker nordås) Noen som vet om et sted som selger 19mm MDF i bergensområdet? Gjerne som gidder å kappe de opp etter mål og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Geitanger bygg Kanal veien. Byggmakker i Drotningsvik Floorvåg Bruk Kanal veien Spørr om de har plater med skader på. De får du ufattelig billig. MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infected Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Takker, skal prøve der i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Oppe på Norsk bildemontering ute på Brikeland ved flyplassen kan du få bestillt det du måtte ønske om de ikke har inne. Hadde no hvertfall 4 paller m 22mm sist jeg var der. Kunne vistnokk skaffe opptill 60mm om du trengte det sa de:) Skal bruke det på den neste kassen min:) Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Infected Har lett meg sprø, men har ikke funnet annet enn 11mm MDF plater. (byggmakker nordås) Noen som vet om et sted som selger 19mm MDF i bergensområdet? Gjerne som gidder å kappe de opp etter mål og... Skal du bygge en skikkelig kasse bygger du en sandwich av doble 11mm MDF og et lag Viskoelastisk lim i mellom. Har endel flasker av et fantastisk lim vi benytter oss av til slikt. skal love deg det hjelper. Tar litt lengre tid å bygge da. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Jeg har i hvert fall planer om å bygge meg skikkelig kasse til nye subbene. Blir to stk på 30 L hvert (lukket). Hadde planer om å bygge i 25mm MDF med dobbel front, men det høres jo ut som en god ide det der limet ditt :D Er det det gule greiene som skulle være det beste som er? Hvor mye koster noe sånt? Og hvor mye trenger jeg? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Jeg har i hvert fall planer om å bygge meg skikkelig kasse til nye subbene. Blir to stk på 30 L hvert (lukket). Hadde planer om å bygge i 25mm MDF med dobbel front, men det høres jo ut som en god ide det der limet ditt :D Er det det gule greiene som skulle være det beste som er? Hvor mye koster noe sånt? Og hvor mye trenger jeg? Hmm, skal jeg hjelpe deg altså, du som ikke har kjøpt SS kondisen din hos en norsk forhandler en gang.:D :D ;) Limet er glimrende, er utviklet for industrielt bruk av et meget kompetent firma som driver med støydemping. Det er ikke gult, det er hvitt Husker ikke prisene i hodet akkurat nå. Er svært drøyt i bruk. Du kan bygge mye med 1 liter mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hehe... Ja, vet du ikke er så glad i meg :D Men jeg går ut ifra at du forstår hvorfor jeg sviktet dere. Tror det var Arosa-Lars som snakket om noe gult lim han brukte som hadde samme funksjonen. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Hehe... Ja, vet du ikke er så glad i meg :D Men jeg går ut ifra at du forstår hvorfor jeg sviktet dere. Tror det var Arosa-Lars som snakket om noe gult lim han brukte som hadde samme funksjonen. Jeg har overhodet ingenting i mot deg personlig selvfølgelig. Jeg har egentlig en policy på dette forumet, og det er at jeg hjelper ALLE, uansett merke (til en viss grad selvsagt). Jeg hjelper derimot ikke dem som har kjøpt varer i utlandet. Dette gjelder uansett om det er våre agenturer, eller andres. (er det merker som ikke er tilgjengelig i Norge, er saken en helt annen). Grunnen til dette er enkel: Det skal innebære en risiko å handle uautorisert. Samt at jo fler som handler i utlandet, dess størra sjans er det for å slå sprekker i Norsk økonomi, dette er noe som vil påvirke oss alle til syvende og sist. Vi har et av verdens høyeste lønns -og kostnadsnivåer, prisene blir deretter. Ellers ønsker jeg deg selvfølgelig lykke til i Emma konkurransene til neste år. (om ikke vi kan klare å stoppe bruken av SS kondisen da he he he:D ;) ) Neida mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Kondensatorene er faktisk kjøpt hos en autorisert forhandler, bare ikke i Norge... Risikoen er jeg selvsagt klar over, og det er jo egentlig bare at hvis jeg skulle ha noe problem med varen, så er det litt mer stress enn om jeg hadde kjøpt den her. Jeg synes det er verdt å ta den risken. Hjelpe og hjelpe... Nå var det vel snakk om at jeg eventuellt skulle kjøpe en vare av deg, ikke sant? Men hvis du ikke er interessert i det, så får det bare være... Skal nok klare meg likevel. Skjønner ikke helt at du skal irritere deg så fælt over den kondisen min... Men når det gjelder XXX subbene og Orion forsterkerne som kommer etter hvert, så er dette produkter som ikke har forhandlere i Norge. Har fått klarsignal fra Kjetil, så jeg er i hvert fall med i EMMA neste sesong. Om ikke annet, så i hvert fall som utfordrer. Skal bli moro det! Er forresten ikke sikkert at jeg kommer til å bruke de kondensatorene, får se om jeg egentlig trenger dem først... Hadde vært best om jeg ikke trengte dem, men de ser så usannsynlig bra ut at jeg helst vil ha dem for show i hvert fall :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Kondensatorene er faktisk kjøpt hos en autorisert forhandler, bare ikke i Norge... Risikoen er jeg selvsagt klar over, og det er jo egentlig bare at hvis jeg skulle ha noe problem med varen, så er det litt mer stress enn om jeg hadde kjøpt den her. Jeg synes det er verdt å ta den risken. Hjelpe og hjelpe... Nå var det vel snakk om at jeg eventuellt skulle kjøpe en vare av deg, ikke sant? Men hvis du ikke er interessert i det, så får det bare være... Skal nok klare meg likevel. Skjønner ikke helt at du skal irritere deg så fælt over den kondisen min... Men når det gjelder XXX subbene og Orion forsterkerne som kommer etter hvert, så er dette produkter som ikke har forhandlere i Norge. Har fått klarsignal fra Kjetil, så jeg er i hvert fall med i EMMA neste sesong. Om ikke annet, så i hvert fall som utfordrer. Skal bli moro det! Er forresten ikke sikkert at jeg kommer til å bruke de kondensatorene, får se om jeg egentlig trenger dem først... Hadde vært best om jeg ikke trengte dem, men de ser så usannsynlig bra ut at jeg helst vil ha dem for show i hvert fall :D Er kondensatoren kjøpt på internet fra en amerikansk internetbutikk, er forhandleren ikke autorisert uansett hva som står på siden, men samme det;) ;) Irriterer meg overhodet ikke. Du har selvsagt frihet til å gjøre akkurat hva du vil :D :D Jeg ville bare opplyse om min policy. Er jo overhodet ingenting personlig, så ikke ta det som det heller er du snill. Jeg skal ikke være mer vanskelig enn nødvendig denne gangen. Limet heter DG-A2 og produseres av Swedac. Jeg har ikke prisen i hodet akkurat nå, men jeg skal se om jeg kan få sjekket det opp i løpet av morgendagen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 OK. Takk for det! Håper ikke du trenger å være vanskelig i det hele tatt i fremtiden.... Jeg for min del gjør det jeg kan for å hjelpe folk uansett, selv om jeg overhodet ikke har noe å tjene på det! Ikke at jeg kan på langt nær like mye som deg, men du har jo tross alt en god del år mer erfaring enn meg... Lærer så lenge man lever, og bra er det thumpsup Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 tec7 er ganske bra. får kjøpt det nesten overalt . byggmakker, maxbo etc. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infected Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Har fått bestillt hos Geitanger Bygg. Skal hente de på tirsdag, ferdig oppkappet og greier. Ble 19mm MDF. Kostet ikke mer en en ca 400kr for hele greiene. Anbefales. Fikk også kjøpt oppkapp for en skitt og ingenting. Skal kle hele bagasjerommet i kryssfiner/mdf med tiden. Fikk forresten anlegget i dag SS hele veien :D (fra autorisert forhandler) Kassen jeg har laget blir på to separate kammer a 22 liter, der det skal stå en SS EG10x i hver. Virkelig flotte subber, om de låter like flott som de ser ut... da.. Med skrå bakside der forsterkerene skal henge, vet ikke om denne designen er den beste, men det beste jeg fikk til for å få de inn i bagasjerommet. Audi 80 sedan skal vel subbene være vendt mot baksetet og ikke inn mot bagasjerommet? MvH Infected Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by Infected Har fått bestillt hos Geitanger Bygg. Skal hente de på tirsdag, ferdig oppkappet og greier. Ble 19mm MDF. Kostet ikke mer en en ca 400kr for hele greiene. Anbefales. Fikk også kjøpt oppkapp for en skitt og ingenting. Skal kle hele bagasjerommet i kryssfiner/mdf med tiden. Fikk forresten anlegget i dag SS hele veien :D (fra autorisert forhandler) Kassen jeg har laget blir på to separate kammer a 22 liter, der det skal stå en SS EG10x i hver. Virkelig flotte subber, om de låter like flott som de ser ut... da.. Med skrå bakside der forsterkerene skal henge, vet ikke om denne designen er den beste, men det beste jeg fikk til for å få de inn i bagasjerommet. Audi 80 sedan skal vel subbene være vendt mot baksetet og ikke inn mot bagasjerommet? MvH Infected Lykke til med byggingen da:) Husk og ta masse bilder under byggingen. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg