Gå til innhold

Badlook mod? Noen som vil prøve seg?

Ranger emnet

Rage

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og funderer litt rundt hva mer som skal gjøres på fronten på bilen min, og da lurer jeg på om noen kan lage litt forskjellige badlooks på den. Ikke noe lyktelister som man ser hver dag, og heller ikke noe som berører grill\nyrer. bruk noe alla samme fargen som bilen, gjør gjerne noe mer med den også.. Noe saklig. Ikke noe crap :)

Her er bilde:

Front.jpg

Med nye blinklysene:

Forran.jpg

Hvis bildet blir litt feil, gi meg beskjed så tar jeg noen nye.

Andreas

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Derja! Genialt! Takker.

Prøv gjerne på noe annet også. Karbon panser, annen fanger, noe spaca greier. De som orker :) Gjerne da med baadlooken i bildet, og med angel eyes under. Slå meg hvis jeg er for kravstor :)

:) ?

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt til å sveise panser eller bare ha lyktelister? Isåfall kunne det vel vært kurrant å se bilder av bmwr med de forskjellige lyktelistene som finnes? Og hvis du skal sveise, forsvinner emblemet på panseret? Jeg tror det hadde blitt bra, men bmweiere er glad i emblemene sine virker det som?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

Har du tenkt til å sveise panser eller bare ha lyktelister? Isåfall kunne det vel vært kurrant å se bilder av bmwr med de forskjellige lyktelistene som finnes? Og hvis du skal sveise, forsvinner emblemet på panseret? Jeg tror det hadde blitt bra, men bmweiere er glad i emblemene sine virker det som?

Meningen er at jeg enkelt skal kunne ta de av og på :) Ikke spørr hvorfor. Så det skal ikke sveises, skal støpes i glassfiber. Bare en ting jeg har tenkt å prøve, helt enkelt.

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider