Gå til innhold

kjøpes defekt utstyr

Ranger emnet

matador

Anbefalte innlegg

hei.

har en soundstream rubicon 404 som jeg tror er defekt+at jeg har 2 phoenix gold m100 som jeg vet er defekte,den ene er helt strøken,som ny..den andre har lakken flaset på den ene kortsiden+at den er ripete på toppen.

har også phoenix gold bass cube,den ser også ut som ny.

hvis noe av dette er interessant så kan du sende en pm

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by PerryZaphire

og jeg har en MTX thunder 4250D monoblokk som fikk jording på plussen sin 2 dager etter at jeg kjøpte den ny... bud?

Hei du.

Send meg en e-post på hva du vil ha for den, en bra pris og jeg kjøper den, viss du ikke har solgt den da?

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 520 sorry den er solgt :)

MEn jeg har en Audison LRX1.400 monoblokk også. Den fungerte fint men plutselig en dag så døde den og protection lampa lyser rødt... intr?

hallå! sendte deg pm for et par dager siden...:D

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 520 sorry den er solgt :)

MEn jeg har en Audison LRX1.400 monoblokk også. Den fungerte fint men plutselig en dag så døde den og protection lampa lyser rødt... intr?

Om en Audison dør og protection lampa lyser, så selger du den ikke defekt, da er du dum!

Du ringer du Ice Audio på tlf. 57 82 29 66, og får HJELP!

Ice importerer Audison, og er greie å ha med å gjøre.

Hvis den har dødd uten at det er problemer med strømforsyning el.l. i bilen din er det muligens en garantireparasjon.

Når det er sagt, så er Lrx1.400 svært kresen på strømmen den blir matet med :-)

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er redd det kostr mere enn det er verdt å rep. jeg er andre mannen som har forsterkeren og jeg tror ikke garantien gjelder enda.

Selger den til h.b så jeg kan kjøpe meg en annen 2, eller 4 kanaler som fungerer :)

Med mindre det koster 500kr å rep. men det forblir vel en drøm... :(

Be ham finne ut når han kjøpte den, og hvor.

Butikken han kjøpte den av har nok en gjenpart av kvittering eller faktura som kan si deg om garantien har gått ut....tror garantien er på ett år, husker ikke i farten.

LRx1.400-reparasjoner ligger vanligvis på rundt kr 1000,- (+/-) inkl. mva dersom du må betale reparasjonen selv.

Jeg går ut fra at du allerede har forsøkt å koble bort strømmen en stund for å se om protection-kretsen nullstiller seg?

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider