licorice84 Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 hei! jeg driver og fikser på en Golf 1 GTI, også lurer jeg på om det er lik radiator i Golf 1 som i Golf 2. trenger nemlig en slik, så hvis noen i nærheten av Ullensaker har en å selge rimelig, så skrik ut!:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 jeg har en Golf 1 radiator:) hva er målene på din radiator?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 vet ikke, kan godt ta mål på den i morgen hvis jeg får tid... er vel samme rad. i GTi som i vanlig? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hmmm, er ikke 100% sikker, tror at det er det på 1`ere. sjekk måla du, så sjekker jeg måla på min/mine radiatorer :) har flere jeg vettø:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 will do:op Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg