BIG1 Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Noen med tips til hvilken spoiler som blir feit på min 740 ? =) Tenkte på noen av de her: Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Originally posted by Mikaelft Noen med tips til hvilken spoiler som blir feit på min 740 ? =) Tenkte på noen av de her: Den der.. :) Den andre var litt for mye dill dall på.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2002 Kast vekk alt som heter styling, få på noen feeeete felger, senk den noen centi og laker den til den ser strøken ut ;) Men skal du absolutt ha frontspoiler ville jeg nok hatt den i midten :) Ikke den svarte iallefall, den var ikke noe særlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D2` Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Jeg sier bare smak og behag. Syns faktisk den sorte der va ganske rå ! Litt uten om det mest "vanlige" kan man si Siter Stig Elstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Originally posted by le0n Kast vekk alt som heter styling, få på noen feeeete felger, senk den noen centi og laker den til den ser strøken ut ;) Men skal du absolutt ha frontspoiler ville jeg nok hatt den i midten :) Ikke den svarte iallefall, den var ikke noe særlig... har felger, er senket, men skulle hatt ny lakk ;( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Den blå! mikaelft: mail meg når du har skaffa sånn at jeg får kjøpt gamle fronten din :) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 hehe, jau, får aldri svar fra Hällsjö ;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Den blåe så jo ut som en 90 fanger til golf! :rolleyes: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 heh Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 jeg ville gått for den øverste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Tror nok det blir den blå da ;) Må sjekke ut toll osv. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by famir Den blåe så jo ut som en 90 fanger til golf! :rolleyes: Originally posted by Mikaelft Tror nok det blir den blå da ;) Må sjekke ut toll osv. Akkurat ja :) Volvo gutta begynner å forstå det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg