Gå til innhold

Audi stjelt i Skiensområdet!

Ranger emnet

bjaa

Anbefalte innlegg

Morn

Helvetes biltyver har slått til nå før vinteren, igår ble Hiace'n til naboen stjelt, og idag var det vår tur :(

Bilen er en 2000 modell Audi A4 Avant, 1.9 tdi med tiptronic.

Er ikke noen spesielle kjennemerker på den, bortsett fra Sportratt da :P

http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=DP&makeid=&model=&user=bjaa&col=&dir=&action=view&depotid=288

Der ligger det litt gamle bilder av den, men er slik den ser ut nå. jeg skifta over fra sommerfelgene til vinterfelgene, så den er i samme stand som den på bildet, er den bilen der, om noen skulle missforstå hva jeg mener ..

Håper folk kan si ifra om dere ser noe til denne, ring meg gjerne på 92438886

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Peer

Er det den som ble stjålet ved herkules? Etter at noen rappa nøklene inne ved cafen eller noe?? Leste om noe sånt i avisa!

Stemmer, det stod i avisa idag.

BILEN ER FUNNET!

Ja, fikk beskjed idag om at bilen er funnet, i Oslo! 15-18 mil unna Skien liksom... Utrulig hvordan den kan ha blitt funnet igjen, så fort.

Jaja, da ble det ikke noen ny bil, og bilen skal være like hel sa de...

Men takk skal dere ha uansett :)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som vil stjele biler klarer det lett. Kjenner selv en som demonstrerte hvor enkelt det var på en ~10år gammel S4. Han brukte i underkant av 2 minutter fra han sto utenfor en låst bil til motor'n gikk. Så det at de audi'ne skal være umulige å stjele er bare BS. Rullebladet til han duden har nok punkter med biltyveri av Audier til å motbevise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Dinside.no sin test så tokk det 33sek å komme seg inn i en A4 (99mod)

mens min bil (98mod.. jeg har 99) så tok de 1minutt og 36sek..

gammel test .. men bare for å få enkelte av dere til å holde kjeft :P

http://www.dinside.no/php/art.php?id=19638

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Arkaden i Skien, og parkerer som regel bilen min i parkeringshuset under senteret. Har aldri hatt noe problemer med å ha bilen der før jeg på torsdag (tror jeg) skulle hjem fra jobb... Da jeg kommer bort til bilen min ser jeg at førerdøra er åpen...HELT åpen(ikke bare ulåst)! Da jeg setter meg inn i bilen hadde jeg egentlig forventet at anlegget til verdi av 10-15 000 skulle være borte, men alt var der og alt var like helt.

Jeg tok en titt på låsen på døra mi for å se om det var noe skade, for det kunne jo hende jeg hadde glemt å låse døra lissom, og låsen var såpass herpa at jeg fikk ikke inn nøkkelen...

Lurer litt på hvorfor ingenting var stjålet siden de hadde tatt seg bryet med å bryte seg inn liksom... menmen... kanskje de ble avbrutt....

1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue

http://www.speedjunky.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

i Dinside.no sin test så tokk det 33sek å komme seg inn i en A4 (99mod)

mens min bil (98mod.. jeg har 99) så tok de 1minutt og 36sek..

gammel test .. men bare for å få enkelte av dere til å holde kjeft :P

http://www.dinside.no/php/art.php?id=19638

Komme seg inn ja!! Det hjelper jo jævlig mye å komme seg inn i bilen om du ikke får startet den da, kan sikkert bruke 2 sek på å komme meg inn i alle slags biler jeg og, er jo bare å knuse ruta og klyve inn der det.

Skal litt mere til å bøffe en bil enn å bare åpne døra så holde kjeft kan du gjøre selv fucku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du først kommer deg inn i en bil så kan du jo ta deg din tid med å få den startet ..

som du ser så har de satt 2 minutter som grensa ..

bruker man mer enn 2 minutter til å komme seg inn i en bil blir Risken for å bli avslørt for stor..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider