Gå til innhold

Audi stjelt i Skiensområdet!

Ranger emnet

bjaa

Anbefalte innlegg

jaså? er slik de tester det ..

alle bilen kan kjuvkobles om man tar seg sin tid..

det vanskligeste er å komme seg inn i en bil..uten å skade den.

man har dårlig tid, den skal ikke bli merker (skal jo somregel selges)

kommer man først inn i en bil .. så er man ute av "rampelyset"

da kan man bare legge seg ned og starte godsakene ..

Midt på natta er det lettere å se han som står å prøver seg på døre enn han som ligger inni bilen å prøver å starte den ..

ikke nekt på det ..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kebab gud

jaså? er slik de tester det ..

alle bilen kan kjuvkobles om man tar seg sin tid..

det vanskligeste er å komme seg inn i en bil..uten å skade den.

man har dårlig tid, den skal ikke bli merker (skal jo somregel selges)

kommer man først inn i en bil .. så er man ute av "rampelyset"

da kan man bare legge seg ned og starte godsakene ..

Midt på natta er det lettere å se han som står å prøver seg på døre enn han som ligger inni bilen å prøver å starte den ..

ikke nekt på det ..

Jasså ja, så det er bare å tvinne sammen alle ledningene på en ny Audi? Eller bare røske ut ledningen som går til den 3 punkts elektroniske startsperra?

Enten så må du ha med deg en laptop og reprogrammere hele styreboxen eller så må du ha skaffa deg en nøkkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt er det ikke å bare tvinne sammen noen ledninger ..

er nok like vanskelig å starte en nyere auda som alt annet ..

men faktumet gjenstår...

Kommer du deg inn i bilen .. så er det vanskligeste over ..

for da kan man ta seg sin tid..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at kebabtralla her sier, at har man kommet seg inn i en bil så har man god tid på seg(noen gamle kompiser med langt rulleblad sier akurat det samme).

Men for å si noe annet, det er noen utrolige folk som rager gatelangs on natta.

For ca 1.5 år siden så stod jeg i gata uten for huset mitt (dårlig belyst) med ståltråd og pils for å åpne audien til svogeren min(nøkkla i tenninga(86 audi 80 Q))

Pluttselig så kom det gående en fyr og da tenkte jeg, nå varer det ikke lenge til purken kommer.

Men neida, han slo på lommelykta og spurte om jeg trengte hjelp.

Da jeg fortalte han at jeg skulle bare åpne bilen for å få ut nøklene, så slo han av lyset og gikk???

Han kunne jo ha stått og lyst litt, for det er neimen ikke lett å gjøre det uten å skade bilen når man nesten ikke har lys og noen sterke øl-briller på.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shaky

Er enig i at kebabtralla her sier, at har man kommet seg inn i en bil så har man god tid på seg(noen gamle kompiser med langt rulleblad sier akurat det samme).

Men for å si noe annet, det er noen utrolige folk som rager gatelangs on natta.

For ca 1.5 år siden så stod jeg i gata uten for huset mitt (dårlig belyst) med ståltråd og pils for å åpne audien til svogeren min(nøkkla i tenninga(86 audi 80 Q))

Pluttselig så kom det gående en fyr og da tenkte jeg, nå varer det ikke lenge til purken kommer.

Men neida, han slo på lommelykta og spurte om jeg trengte hjelp.

Da jeg fortalte han at jeg skulle bare åpne bilen for å få ut nøklene, så slo han av lyset og gikk???

Han kunne jo ha stått og lyst litt, for det er neimen ikke lett å gjøre det uten å skade bilen når man nesten ikke har lys og noen sterke øl-briller på.

God tid til hva da? Sitte å høre på musikk eller? Man får ikke startet uten å gjøre noe med startsperra, og det er det vel en mindre del av biltyvene som klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja ....

Da har vi henta bilen vår hos Falken i Oslo.

Bilen var FULL av søle, ser ut som den har vært med i WRC rally ellernoe slikt... Og inni er det helt for jævlig rotete, alle cdene ligger strødd utover gulvet, og masse sprøyter der..

Ene baklyset var knust, men resten ser greit ut... Får håpe de ikke har kjørt så hardt med den da..

Tyder på at det var narkomaner som stjal den, hadde jeg hatt annledning skulle jeg tatt livet av de som stjal den... Bare tanken på at noen jævler har kjørt bilen og rota den opp til Oslo, og alt rotet og baklyset.. argh...

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

jaja ....

Da har vi henta bilen vår hos Falken i Oslo.

Bilen var FULL av søle, ser ut som den har vært med i WRC rally ellernoe slikt... Og inni er det helt for jævlig rotete, alle cdene ligger strødd utover gulvet, og masse sprøyter der..

Ene baklyset var knust, men resten ser greit ut... Får håpe de ikke har kjørt så hardt med den da..

Tyder på at det var narkomaner som stjal den, hadde jeg hatt annledning skulle jeg tatt livet av de som stjal den... Bare tanken på at noen jævler har kjørt bilen og rota den opp til Oslo, og alt rotet og baklyset.. argh...

Får trøste deg med at hvis de hadde tatt dem, så er det sikkert noen "kjenninger av politiet" som de bare slipper rett ut igjen, etter å ha henlagt den 796 saken denne person(ene) har på seg. Sånn at politiet kan gjøre viktigere ting. Som å sitte ved motorveien, og ta deg når du kjører sur tilbake med en skadet bil litt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Får trøste deg med at hvis de hadde tatt dem, så er det sikkert noen "kjenninger av politiet" som de bare slipper rett ut igjen, etter å ha henlagt den 796 saken denne person(ene) har på seg. Sånn at politiet kan gjøre viktigere ting. Som å sitte ved motorveien, og ta deg når du kjører sur tilbake med en skadet bil litt for fort.

thumpsup Spikeren på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider