Gå til innhold

S: Bmw 318 Coupè 140hk (IS??)

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Give me to seconds you bastards :) Neida, skal ha den ned i opplyst garasje om et par timer. Skal prøve å få lagt ut i.l.a. kvelden om jeg bare finner den gratis bildelagrings linken.

Edit: Glemte selvfølgelig kameraet når jeg var ute og mekka, men skal ta bilder når jeg har levert hjemme-eksamenen min om en time :)

Skolen bør få litt plass mellom mekkinga den også.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par bilder jeg knipsa i sted. Fikk ikke tatt noen av interiøret for jeg glemte nøkkelen i leiligheten, og så var det kaldt ute. Stakkars bilen fryser sikkert :) Kommer fler bilder etterhvert. Tipper jeg får tatt noen i morgen når det er lyst ute. Nå er lakken helt rensa og ubeskyttet. Nå skal den rubbes, og tilslutt poleres en runde eller to, pluss behandling av plastdetaljer.

Desverre ikke sekser-lyd, men et custom effektanlegg sørger for at lyden ikke er så gæren allikevel :)

bimmer front.jpg

bimmer back.jpg

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren er sprekt på midten nede, og lista er litt løs. SKal ta den av når jeg er ferdig med eksamensperioden og sparkle/lakke + feste gitter.

Tipper jeg blir ferdig med interiøret i.l.a. uka, så tar jeg service om en uke eller to med bytte av olje, plugger, filtre osv.

Så tilslutt eksteriøret.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider