Pilsen Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei. Ingen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt emblem? helst over nettet, er ikke til meg, er julegave te ein kompiss=) Er egentlig ute etter et emblem som er omvendt av dette, slik at det som er rødt på dette er hvitt, og omvendt? Mvh Kim Andre:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 hmm...vet du har noen slike klistremerker på http://www.tuning.no men jeg vet ikke om de er så digre og om det er slike du skal ha men...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Mhm=) Takk for svaret, visste at jeg hadde sett dem et sted, men huska ikke hvor=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 stikk innom en plass dem lager reklame i folie..... på lillehammer er det noe som heter euroskilt, dem kan lage slik til deg.... koster vel mellom 300-500 tipper jeg en plass Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Bare hyggelig!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Mobilsentrum Har der :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Skal bare ha malen jeg, muttern lager på jobben vett:) Profilhuset Narum, ligger på Kolbu=) Men takk for svara=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 :) Skulle bare si at det merke som du ser på (om du ikke er klar over det) er et sånt merke som ikke "har noe" inni seg, det er ikke noe "rødt" inni merke, det er bilens farge.. Måtte bare si det for å være sikker på at du var klar over det:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Det dem har på mobilsentrum er svart da ikke hvit... 219,- Her Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by kimoajajaj :) Skulle bare si at det merke som du ser på (om du ikke er klar over det) er et sånt merke som ikke "har noe" inni seg, det er ikke noe "rødt" inni merke, det er bilens farge.. Måtte bare si det for å være sikker på at du var klar over det:) Er klar over det, derfor jeg prøvde å forklare det, men fikk det ikke helt til=) hehe.. Men takk for tilbakemeldinger, nå blir det en glad gutt oppi her på juleaften=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Heh, er en kompis og kollega av meg som bygde den bilen... Kjøpte vel klisteret på Kellys i Stavanger (Forus) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 finn ett bilde på nett lagre det som jpg fil ¨på en cd å gi det til en reklame sjappe... si hvor stort du vil ha det å de tracer det og trykker det... i den fargen du vil ha... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg