Gå til innhold

har nettopp kjøpt meg en gt twin cam 16v

Ranger emnet


Aneich

Anbefalte innlegg

Står en hos en lokal anlegsgartner innimellom. Fin bil, som i utgangspunktet har vært rød. Dvs at den er rosa. Jeg tror den har originale skjermer, da lite på bilen er rustet, og den er jevnt matt rosa over det hele..... Noen andre som er litt plaget med falmende røde toyotaer??? Aldri sett det før.....bonde

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det derre 2a greiene er sikkert bare motorkode.

ae 82`en har 4ag-e.

håper du har koost deg med bilen, min runder strax 300000km, så du har mye igjen.

og feilene er helt korrekt som de andre sier her:

-bakbremsene henger og ruster

-bruker LITT olje

-og rust (selfølgelig)

 

hvor mye ga du for bilen??

sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med å sveise rost bak me støttdemper tårnene.. har vel byttet 80% av di :)

 

Og er ferdig med å sveise rost høye kanal bak..

 

Skal seinere når pengene strekker til skifte: begge fremskjermene,bakluke og bakkplate..

 

Så må jeg snart sandblåse noe rost i kantene rondt soltaket.

Skal og ut med front vinduet, og sandblåse noe rost der og.. :D

 

Så kommer jeg nok til å skifte hjulbuene bak og..

 

Når jeg har gjort det er jeg ferdig med rosten :D

 

Bilen er skam råd å kjøre :D skal style den opp litt meir og heillakkere den..

 

laget hattehyle til bilen i helgå, så jeg tenkte å legge ut..

 

Får nytt pakningssett til bremse caliperene imårrå som jeg skal skifte ut og smøre, bak..

 

Jeg gav 13000kr for bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at rollan får et nytt liv!! Blir så glad i de bilene etterhvert;) Finnes ikke noe mer moro å kjøpe for penger :cocain: birthday

Må legge ut noen bilder, så vi TOYota fans får se heærligheten etterhvert!!!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår