HolmenR Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei, har akkurat kjøpt meg en 96 mod 328i, vurderer når pengene kommer inn å få litt mer spark i bilen. Skal det først gjøres noe vil jeg ha rundt 300hk ++ Hva må til for at dette skal være mulig? Hva tåler motor innvendig, turbo/kompressor? Hva tåler girkassa? Hva tåler drivverket? Hva må gjøres? Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei! Begynner øverst jeg! Gratulerer med ny bil:) kansje du kan slenge opp noen bilder? Hvis du skal ha 300+ ut av motoren din så må du til med turbo/kompressor ja, eller du kan bytte til en M3 motor..det er vel det billigste og minst arbeid igrunn. Motor/drivverk/girkasse og alt det der tåler i underkant av 40% effektøkning orginalt. Jeg er ikke så klok på turbobygging men mange andre her har, så vent på svar:p Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Grattis med kjempebil. Skal du opp til så mye hk så er kompressor bra løsning. Liten slitasje og gir opp mot 290hk. Drivverket tåler mye og girkassa til 328 er den samme som sitter i M3 3liter og M coupe, så den er det ingen problem med. ESStuning leverer kit til ca 45-50.000 med alt. En del å hente på også er å bytte innsug til 325 innsuget samt grenrør, ta bort kat og sette på effektanlegg. Lykke til!;) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg