Islanwind Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Dekkene som står på bilen min er 205 breie. Har funne meg dekk som er så vidt brukt. De er 195 breie. Passer de på de felgene eg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Du bør kanskje nevne hvor breie felgene er? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hmm.. Det har eg faktisk ikkje sjekka..hehe.. Kor på felgene står det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 passer nok fint, hvis ikke de dekka du har nå er dratt veldig mye ut. altså at felgen er mye breiere enn dekket. Bredden pleier å stå på baksiden av felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Ok. Skal sjekke ka som står på felgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Såg på felgen, såg ingenting om kor brei den var.. noen som veit kor det pleier å stå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 på mine felger så stod det på en av eikene. men er nesten ingen forskjell på 195 og 205 dekk så går nokk helt fint. en kamerat hadde 205 dekk på 9" felg, 9" er ganske breit. men da ble siden på dekka dratt en god del ut. så som sagt hvis ikke felgene dine er mye breiere enn dekka dinne så går det nok fint. Har du ikke et bilde av felgene med dekka på? går kanskje ann å se da du kan jo måle bredden på felgen med en tommestokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Merka no at de dekkene var 185.. Er vel 2 cm smalere enn 205 d? Vil det da funke...? Håper det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Neimen ikke sikker. Har selv 195 vinterdekk på org alufelg som det egentli skal stå 205 dekk på. det går helt supert,. Burde vel gå med 185 også. Enkleste er vel å prøve om du har mulighet til det Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Ok. Vil helst bli sikker på at det passer først.. Må få høggeren her til å sette de på til meg.. Bedre å vite at det passer ,før eg betaler for det ;)Hadde vert greit om det passa, for dekkene er ubrukte og har ikkje betalt ei krone. Fant te på den gamle nedlagte bilcrossbanen i bygda :P Får vel skjære av dekket som står på ene felgen min og måle bredden. Originally posted by GT_rider Neimen ikke sikker. Har selv 195 vinterdekk på org alufelg som det egentli skal stå 205 dekk på. det går helt supert,. Burde vel gå med 185 også. Enkleste er vel å prøve om du har mulighet til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Hvorfor ikke bare dra innom hoggeren med en felg og spørre om dekkene passer på den felgen?? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Skal innom og kjøpe deler på mandag, så eg spør samtidig ;) Takk for alle svar. Takk for at dere hjelper en nybegynner..hehe Originally posted by KooPa TropA Hvorfor ikke bare dra innom hoggeren med en felg og spørre om dekkene passer på den felgen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg