Gå til innhold

700hp/ton turbo på tre hjul

Ranger emnet

mrabarth

Anbefalte innlegg

Originally posted by mrabarth

Vi Svenska bruka säga samma sak till er Norrmän. :D..

Enda skillnaden är nog att vi i sverige får framföra dessa skapelser på allmän väg.

Men svenskene finner på så mye mer KULT enn det nordmenn gjør! :P hehe... stå på galesvensker:D må få meg adresse i sverige.. og kjøpe/bygge bil der.... bare ha norsk lønn.. hehe ( ;) )

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D hehe! Tackar- Sådana kommentarer gör att det känns lite roligare att fortsätta med kaross "slaveriet".

När jag är klar med karossen har jag en fundering om det finns någon marknad för några "kit" med kaross, ram, framvagn, och sen får byggaren montera en begad MC där bak själv- Alt att byggaren kommer förbi med en mc så anpassar jag infästningarna innan leverans.....

Vad tror ni? Sugen någon? :)

Mvh/ Micke Fredriksson

Mride C42 sportscar

http://www.mride.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenare!!! Kanske dax att uppdatera tråden lite med nya bilder. Jag har spacklat och slipat nästan varje dag sedan sisst- Det går frammåt kan man säga. Känns t.o.m. som om jag ligger före i tidsplaneringen. Går alls så här bra, så kommer jag att ha en färdig kaross tidigt i sommar . Jag ska inte säga mer för då är väl Murphy i farten försåss .

Va'idag och skaffade små hjul som jag svetsade fast på 30cm långa rör under ramen. Så nu kan jag styra omkring farkosten runt garaget Det blir lite lättare att se hur allt blir på lite avstånd "att jag inte har gjort detta för 4månader sedan? "... Nu håller jag på med att justera scoopen på sidorna så de blir symetriska- Ingen barnlek kan jag säga

Vad tycker ni? Kan detta bli bra?

P1218_161634.jpg

P1218_161616.jpg

P1218_161558.jpg

P1218_161511.jpg

P1218_161358.jpg

P1218_161347.jpg

P1218_161333.jpg

P1218_161246.jpg

P1218_161229.jpg

P1218_161212.jpg

P1218_161156.jpg

P1218_160716.jpg

Mvh/ Micke Fredriksson

Mride C42 sportscar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Filmen blir utilgjengelig fra min server nå...

Hatt litt over 2000 nedlastninger de siste dagene, Og bandwith grensa mi er på 10gb month.. Gleder meg til det gebyret jeg får..:mad:

Lurer på hvor den linken har blitt postet..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjenare!! OJ!! 2000 på några dagar!!!! Inte visste jag att det fanns ett sådant intresse att se den filmen.

När min filmadress (serverplats) pajade, fick jag några förfrågningar var filmen tog vägen. Och då i samma veva kom du med erbjudandet om att använda din server istället. Ingen blev tacksammare än jag!! Så jag tog och hänvisade till din adress istället. Om jag hade vetat att du hade en begränsad lina (10gb/månad) hade jag givetvis frågat först.

Jag ber om STOOR ursäkt om jag har orsakat dig massvis med problem. Och givetvis är det OK att plocka bort filmen från din server- Jag har även raderat de länkar jag har lagt ut.

Mvh/ Micke Fredriksson

Mride C42 sportscar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å se bildene av den ferdige "saken" =)

du må se om du kommer deg på noen treff i norge til sommeren/høsten, og gjerne ta en tur på banen med den så vi får sett litt! jævli tøft bygge =)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Er ikke vanskelig å skjønne at 10GB ryker kjapt når man legger ut en sånn fil.. Så jeg vil kalle det ganske selvforskyldt ;)

Klart jeg er klar over at sånt er populært og se, men alle andre filmer jeg har hostet og linket på bilforumet.net har fått maks 200-300 treff..

Ikke viste jeg at den kom til å bli lastet ned 2000 ganger i jula..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider