OleC Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Nå er jeg litt små forbanna. Forskjellsbehandling liker jeg nemlig ikke!!! Jeg har lagt ut en tlf for salg. Første gangen ble tråden slettet, jeg skjønte ikke hvorfor. La ut på nytt, og nå er den faen meg slettet igjen. La den under riktig kategori. Skjønner nå at noen slettet den fordi de mente at det ikke har noe med bil å gjøre.(Hvertfall det som kan være det eneste holdbare argumentetø.) Men under samme "forum" ligger den en annen annonse på en mobiltlf. Hvorfor i HELVETE skal den få ligge der og ikke min. Ikke noen big case, men å bli forskjellsbehandlet finner jeg meg ikke i!!!! :mad: Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Hold deg til bil så slipper du å få trådene dine slettet. Det er vel et bilforum dette.. ikke et mobilforum.. denne tråden blir sikkert også slettet fordi den bare er full av svada. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Send et tips til moderator om den andre tråden da. Ikke sikkert de har sett den. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Øyvind.H Send et tips til moderator om den andre tråden da. Ikke sikkert de har sett den. helt riktig. Vi får ikke med oss ALT.... så hvis noen gidder å ta seg bryet med å rapportere en tråd som ikke passer så er det kjempeflott. Skal du selge en mob tlf, ski, micro osv osv.... håååteeeteeepeeekolonnskråstrekskråstrekdobbeltveedobbeltveedobbeltveepunktumfinnpunktumno eller qxl :rolleyes: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Asim håååteeeteeepeeekolonnskråstrekskråstrekdobbeltveedobbeltveedobbeltveepunktumfinnpunktumno HAHAHAHAHAHA......Dagens...;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg