Gå til innhold

Uno Turbo v.s

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Har nå kommet over en bil jeg ønsker sterkt og vurderer derfor å selge min uno turbo 86 modell. får i tilegg til bilen med ekstramotor, gearkasse, clutch, fjærben foran med alt av akslinger og bremser osv. + div andre deler som dører 2stk ekstra fangere panser m.m, får også med 3 sett alu derav 4stk med nye vinterdekk og resten sommer.

pris: bud

specs

bilde: her

kan legge til at bilen har nå gått 151tkm og ble eu godkjent i august i år uten feil.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Har nå kommet over en bil jeg ønsker sterkt og vurderer derfor å selge min uno turbo 86 modell. får i tilegg til bilen med ekstramotor, gearkasse, clutch, fjærben foran med alt av akslinger og bremser osv. + div andre deler som dører 2stk ekstra fangere panser m.m, får også med 3 sett alu derav 4stk med nye vinterdekk og resten sommer.

pris: bud

specs

bilde: her

kan legge til at bilen har nå gått 151tkm og ble eu godkjent i august i år uten feil.

ca pris? bilen går fint osv eller? ingen problem? hva med girkassa? er på utkikk etter en billigere bil serru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkskader er det plenty av, er også noe rust, er ikke noe værre enn en gd helg så er det fikset. Ellers er den rustfri i gulv. Teknisk er bilen 100% ny overhalt motor, ny masterpumpe overhalte calippere foran og bak, nye klosser rundt om, motoromet er ikke like fint etter i går da det virvler opp mye snø i motoren, for 2 dager siden var alt blantpolert.

Skal til helgen montere lambda sonde og litt forskjellig. Har også ordna med hellakkering når det er aktueltt. Kommer på 8 k for lakkeringa

men som sagt så vurderes bilen solgt, er ikke noe hastverk med å få solgt den, da bilen jeg skulle ha nu er solgt allikevel.

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja girkassa ja, den er faktisk blitt ganske bra etter jeg bytta foringer i overføringene. Men er jo litt sånn uno enda :)

Hvis ikke bilen blir solgt handler jeg inn ny omp trykkplate og en forsterka girkasse. Nåværende clutch holder ikke til den nye effeten mye sluring spes i 4 og 5 gir

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider