Gå til innhold

Bump en Old-post!!

Ranger emnet

The cowboy

Plager dette deg??  

9 stemmer

1. 1. Plager dette deg??

• Ja! =(
      0
    • Hakke tenkt over det! =/
      0
    • Nei! =)
      9

Anbefalte innlegg

så at det var noen her inne som klaget over at noen hadde svart på en gamel post.. bare lurer.. er det så farlig da?? er jo ikke verdens undergang om en post fra 1 mnd tilbake dukker oppgijen!

har da sett bumps av poster som er både 6 og 10 osv mnd gammle jeg men..

dem var det ingen som klaget på..hehe

greit nok..skal du først bumpe en post fra 1904 så burde det stå litt mere enn bare "kult.."

så akkurat der skjønner jeg tanken veldig godt..

men å hudflette en stakkar som ikke hadde en vondt tanke i hjertet når han svarte på posten, er vel å ta litt i!!

kan være mange som har gått den posten hus forbi..men det var egentlig noe som intr de lissom.. skjønner! hehe

vær litt hyggelig mot folket her inne da folken.. er ingen som tar skade av å lese en old-post!

men til dere som bumper og.. tenk litt over hva dere skal skrive først...er det bare for å si "kult".. så dropp det.. men er det for å si noe med litt mere dybde enn vannpytten på gata..så skriv til du får sperre i hånden..hehe

mine små tanker om livet bare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer helt an på hva tråden dreier seg om. er det en tråd som heter "hvorfor lader ikke batteriet mitt?" og er fra 2002, så er det unødvendig siden han som startet tråden mest sansynlig allerede har fått svar;) men ellers er det fritt (les: hvis tråden er intrisserer fler enn bare noen få personer)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår