Gå til innhold

Tak vinge til corsa?

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Originally posted by cokeloop

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende vinge som jeg har tegna inn på bildet?

corsamod.JPG

Kul corsa. Velkommen til forumet. Ikke alle på forumet her er like glad i aluvinger, så du må regne med litt klaging hvis du skaffer deg en. Men det kan du jo egentlig bare drite i, er jo din bil :)

Er jo bare å sjekke med store stylingfirmaer for å få tak i. Thorshov har noen, sjekka kjapt på czt.no, her er utvalget. tuning.no har 3 stk. Søk videre her på forumet eller på norske nettbutikker så finner du sikkert mye.

Post bilde av bilen din når du får på vinge!

edit:altformasseskriveleifer ;)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...

hadde et par ord til deg ang ideen din,...

NEI! STOP! DONT! NE! NEIN/NIHT, IKKE FAEN, NO, WARNING, hugga bugga!

:rolleyes:

for en livlig faen-ta si du har da gutt.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cokeloop

hehe;) det er ikke min bil det der nei:) men har planer om å fikse min lignende, et slags prosjekt ;) dokk får bare klage ivei, for det er ikke noen annen vinge som passer ;) takk for tipsene!

Kan jo sette på en liten diskré vinge? Funker fint det og, men spørs om du får så mye oppmerksomhet med en da..

album_pic11.jpg

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) takk for alle svar! var ute og kjørte corsa'n i helga etter jeg endelig fikk skilter på den, den forrige eieren nevnte noe med deffekt toppakning, og at jeg ikke måtte skru vannlokket skikkelig igjen..

Men, kaldt som det var i bilen pga dette, fylte jeg opp m3ed varmtvann og skrudde skikkelig igjen. Så la jeg ut på tur, skulle møte noen kompiser 4 mil unna, masser bakker og svinger dit jeg skulle kjøre også.

så, etter ca. 2 mil lyser motorlampa, og termostaten danser swing. :P Jeg orker ikke stoppe i ødemarka, og kjører videre. Kommer frem og svinger inn på shell der kompisene mine står og venter på meg. Vannet er helt tomt, vi sjekker olje, og det er knapt det er noe igjen! Vi fyller på vann (ca. 3 liter) og skrur ikke igjen toppa ordentlig, og fyller på 4, :eek: fire, liter olje.

At motoren holdt ut er vel et mirakel :D men jeg kjører med den idag også, selv om termostaten er ofte innom det røde feltet iblandet :op :eek:

Slapp av gutter, Toppakning, Toppdekselpakning og bolter er bestilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider