Cereal Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 noen som har prøvd desse setene som blir solgt på mobilsentrum? lurte på å kjøpe nye i civicen nå, er dette noe å satse på? mobilsentrum Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Så jo fine ut disse. Er bare et spørsmål om kvaliteten da. Noen som har disse i bilen sin og kan kommentere det? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 De så jo dritdigg ut! Noen måå prøve de.. Hvis de er bra kjøper jeg 2.. Blir kansje ikke så tøft med type r i en bmw men:rolleyes: MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Originally posted by MeSs De så jo dritdigg ut! Noen måå prøve de.. Hvis de er bra kjøper jeg 2.. Blir kansje ikke så tøft med type r i en bmw men:rolleyes: MeSs bare å skrive over skrifta med en sort sprittusj det vel? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Lurer på sånne selv jeg. Men vet ikke helt om jeg vil bytte ut de orginale sportsstolene da. Må få høre fra noen som har slike stoler i bilen først. :-) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Jeg hadde aldri kjøpt slike stoler derifra. Spar opp litt ekstra med cash og få noe som er bedre å sitte i og som det er garanti og bytte rett på. Kjøp dere heller sparco sprint, eller noe cobra saker, da kan dere prøve sitte før dere kjøper og det er flere farger å velge i mellom, også slipper man den utrolig stygge Type-R skriften på setet. puke :pisser:mobilsentrum:ssip: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Hype-R-fenomenet slår til igjen. Måtte Gud straffe alle idiotene som misbruker Hondas ypperste modellbetegnelse. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Kanskje noe for Tape-R? Bare fikse y-en til en a :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Kan være fine til å bygge seg en bilspill stol av da:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Originally posted by nissan s13 Kan være fine til å bygge seg en bilspill stol av da:D Genial idè faktisk..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hadde selv en Sparco Sprint stol i stua før jeg. bil spill stol deluxe:D Hadde planer om å bygge den litt opp fra gulvet og utstyre den med små hjul så den var enkel å flytte, men så ble jeg penge lens og da solgte jeg den til en venn av Dr.Bass. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Må jo vente helt til 26!! :( MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Hm, hva er Polo-stoff ? Og...mon tro om emblemet er sydd på.. da må det jo være mulig å fjerne... Sånn bortsett fra at det stod type R på de var de jo greie Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Merket er bare sydd på ja, så skal vel være rimelig greit å ta det bort, har selv testa stolene, ikke i bil, men har prøve sitti dem, syns de var meget gode til den prisen ;) Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendK Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg har en kompis som hadde disse i en civic hm 92 mod.. Var sinnsykt gode å sitte i. Og grei kvalitet... Så veldig bra ut også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg