fred_stian Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Skal snart kjøpe meg 90' fanger.. Foran.. Men den er jo grønn.. Og jeg har blå bil.... Se hjemmesiden min men hvor mye ca. koster det å lakke fanger'n?????? jeg aaaner ikke selv... Og noen som veit hva lakk koden er på bilen min?? Kan jo høre hos vw forhandler men.. Lettere å spørre her! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Lakk koden står i bagasjerommet, på "veggen" under luka ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Lakkkoden finner du der eller hvis du ikkje orker å gå ut i kulda, så finner du den på Doppel Wobber! Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Da et kvinnemenneske bestemte seg for å se hvor langt slepekroken hennes kunne trykkes gjennom fangeren min, skulle Møller ha rundt 2000,- for å lakke. 2 år siden. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg