Andreas_1 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Lurte på om det bare er å sette på. Det er to sånne åpninger som sitter på noen kontakter eller noe... Mener det er de som skal koble inn innsuget et annet sted hvis det kommer vann inn i filter eller noe. Hvis det var noen som forsto noe av så lurte jeg på om jeg er nødt til å gjøre noe med de..? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Hvis det er konisk filter(åpent filter) uten noen ekstra rør så fjerner du bare luftfilter boksen og setter på filteret på slangen. Hvis du har et rør så trur jeg KN har ordnet plass for luftmengdemålerene og lambdasonden slik at du kan bare bytte om følerene/boksene fra det gamle røret til det nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Universal kon(åpent) så noe ekstra rør er det ikke. Men går det bra å bare sette det på da? Ikke noe feilmeldinger eller noe? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg