Tina240 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Vet at en dude har hentet en Skyline fra England, som ruller rundt med prøveskilter i Sarp nå... Jeg har ikke vært hjemme i Østfold på måneder og har ikke peiling på hvem og hva som cruiser løypa lenger :p Noen som har sett den, evt vet alder på bilen el. hvem eieren er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 OMG! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Bor midt i sarp men kan ikke si jeg har hørt/sett noe Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Hvis den er burgunder farget R33GTS så var den innom hos oss idag (Crazy Tuning). Tror eieren er klar for litt trimming hehe... MEGET fin bil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Det står/sto en hvit Skyline nedenfor Stikkaåsen, skal ikke utale meg om hvilken modell det er siden jeg ikke har noen peiling på det;) Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Møtte en mørke blå metallic Skyline i Råde i dag, den var på vei mot sarp med prøveskilt! Denne var høy til å være en slik bil! Men det er vel flere av disse på veien! "Bravo" Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Det er en r33 gts-t 95 modell....hvit.... var en kamerat som hentet den for litegran siden og solgte den videre for ca 3 mnd siden... Høyre styrt med litt mods.... jeg vil ikke si noe priser, legge ut bilder eller navn fordi jeg vet ikke om eieren vil det...:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Du Tina: Søskenbarnet til Birgitte ? ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Bravo Møtte en mørke blå metallic Skyline i Råde i dag, den var på vei mot sarp med prøveskilt! Denne var høy til å være en slik bil! Men det er vel flere av disse på veien! "Bravo" Den har jeg sett og. Har sett den ett par ganger på en ukes tid.. Men kan ikke akuratt huske jeg har sett andre Skyline`r i Sarp (hvit)men... Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Woundz Den har jeg sett og. Har sett den ett par ganger på en ukes tid.. Men kan ikke akuratt huske jeg har sett andre Skyline`r i Sarp (hvit)men... har kun sett den 1 gang etter han solgte den.... vet ikke hvorfor Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Bravo Møtte en mørke blå metallic Skyline i Råde i dag, den var på vei mot sarp med prøveskilt! Denne var høy til å være en slik bil! Men det er vel flere av disse på veien! "Bravo" Samme person som har hentet denne også, r32 gtr ikke sant ? pen,men høy ja.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bossoder Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Kjenner fyren som eier den! den er mørk burgunder, ikke høy, kom for noen uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg