Golf2_fanatic Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Jeg lå bilen litt for brei her hin dagen, sklei mer sidelengs enn jeg noengang har gjort, lagde 8 tall av to felger, og slo traversen skeiv. Har en Golf 2 89 modell, 1.6 liter, 3-dørs karosseri. Har fått tak i en brukt travers fra en 86 modell, 1,8 liter, 5 dørs karosseri. Er det noen som vet om denne passer på min bil? Har heist bilen opp og festene ser helt lik ut, men det er surt om det ikke passer etter den er tatt ned. Har også bestilt 90 fangere. De er rett rundt hjørnet, forhåpentligvis. Må man tilpasse disse til bjelken, eller er det samme festene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Originally posted by Golf2_fanatic Jeg lå bilen litt for brei her hin dagen, sklei mer sidelengs enn jeg noengang har gjort, lagde 8 tall av to felger, og slo traversen skeiv. Har en Golf 2 89 modell, 1.6 liter, 3-dørs karosseri. Har fått tak i en brukt travers fra en 86 modell, 1,8 liter, 5 dørs karosseri. Er det noen som vet om denne passer på min bil? Har heist bilen opp og festene ser helt lik ut, men det er surt om det ikke passer etter den er tatt ned. Har også bestilt 90 fangere. De er rett rundt hjørnet, forhåpentligvis. Må man tilpasse disse til bjelken, eller er det samme festene? Samme travers. Må bare tilpasses nye fester ved skjerm Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg