PsYcHo Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Hei. Har noen problemer med bremsene bak (trommel bremser) på min 320i. De tar lissom ikke godt nok. Jeg har lufta bremsene men det hjelper ikke. Jeg kan dra hjulet rundt med hendene hvis jeg tar i litt mens noen bremser. Skal det være mulig,eller skal de låse helt? Hvor mye belegg på bandene bør det være? Og til slutt hvor mye bør jeg stramme dem? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staxx Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 du burde justere selvjustereren inn til du akkurat klarer å få på trommelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Ok tusen takk.. Hvis noen andre har noe å tilføye så kom med det.. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg