desses Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Hei! I og med mitt turbo prosjekt har jeg tenkt til å oppgradere til 280mm bremser foran og gti bakstilling bak med mk3 calipere (annerledes hånbrekkinngang). Lurere på hvor mye arbeid det er å bygge om til et ABS system, evnt om en ABS servo fra passat vr6 91 2,8L passer over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 ABS enheten passer over, men da må du også ha nav forann og bak med ABS sensor. Det er vel det som er mest arbeid samt trekking av kabler. Jeg har tatt ut ABS'en fra min 1987 Syncro.. raskest uten. Ingen ekte sportsbiler har ABS. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Ja, jeg er enig i det :P Men om man også skal bruke bilen som vinterbil er det avslappende å ha ABS. Men det er kun i nava at sensorene sitter? Om jeg henter spindler (256mm) fra en passat 91 modell som har abs kan vel disse brukes? Kun kabler og hjerne som da gjenstår? Og bak da selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg